mitä keskosta kannattaa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata ostaa mitään, koska oikeastaan kaikki on kalliimpaa kuin esim citymarketissa. Tietty tukussa on jotain juttuja joita ei kaupasta saa, mut aika vähän, ja tavalliselle kuluttajalle turhia. Töissä ollessani siellä monesti asioin, koska sieltä sai ostaa firman laskuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Ei kannata ostaa mitään, koska oikeastaan kaikki on kalliimpaa kuin esim citymarketissa. Tietty tukussa on jotain juttuja joita ei kaupasta saa, mut aika vähän, ja tavalliselle kuluttajalle turhia. Töissä ollessani siellä monesti asioin, koska sieltä sai ostaa firman laskuun.

miten voi olla kalliimpaa? jos esim citymarket hakee tavaransa sieltä, millä voittoa tekevät jos myyvät halvemmalla mitä ostavat itse?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

miten voi olla kalliimpaa? jos esim citymarket hakee tavaransa sieltä, millä voittoa tekevät jos myyvät halvemmalla mitä ostavat itse?

No ei ne mistään pikatukusta niitä hae, sis sellasesta mihin tavalliset pikkuyrittäjät menee tekemään ostoksiaan.

Totta on tuo, et tukusta ei välttämättä saa halvemmalla, usein jopa joutuu maksaa enempi ku tavan kaupassa. Mut sielt saa tuotteita mitä ei tavallinen kuluttaja voi ostaa tavan kaupasta, sen takia itse olen tukussa asioinut tai jos olen joutunut isoja määriä hommaamaan tavaraa

Alkuperäinen kirjoittaja kivitasku:
Totta on tuo, et tukusta ei välttämättä saa halvemmalla, usein jopa joutuu maksaa enempi ku tavan kaupassa. Mut sielt saa tuotteita mitä ei tavallinen kuluttaja voi ostaa tavan kaupasta, sen takia itse olen tukussa asioinut tai jos olen joutunut isoja määriä hommaamaan tavaraa

mitä tavaraa olet ostanut isompia määriä?
mitä nämä tuotteet on mitä tavallinen kuluttaja ei saa tavallisesta kaupasta?
kertoistiko kun meillä ei ole mahdollisuutta käydä siellä kun tämä kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kivitasku:

mitä tavaraa olet ostanut isompia määriä?
mitä nämä tuotteet on mitä tavallinen kuluttaja ei saa tavallisesta kaupasta?
kertoistiko kun meillä ei ole mahdollisuutta käydä siellä kun tämä kerta.

Yhteistyössä