Mitä kipua tää voi olla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
Tää alkoi aamupäivällä kun heräsin. Kipu on paikallista, oikealla alhaalla mahan kohdalla.. siis ihan oikeassa alareunassa. ei siis mitään umpparia koska sehän on vasemmalla.. ja tää ei oo sellasta jatkuvaa, vaan yhtäkkiä voi ottaa tosi kipeetä ja välillä ei lainkaan. Maatessa on ihan hyvä, eikä kipuja välttämättä ollenkaan.
Voisin ehkä verrata tätä menkkakipuihin, mutta mulla ei oo menkat lähiaikoina alkamassa, ovis voi olla näihin aikoihin, mutta eikö se munasolun irtoamiskipukin oo vaan sellanen pieni nipistys ja ihan nopee juttu eikä jatku koko päivää??

Otin äsken buranaa, jos helpottais.. ja lähdetään miehen kanssa nyt kävelylle jos liikunta ja raitisilma helpottais.. Mutta onko siis kellään kokemusta? mä mietin myös virtsarakkoa, mutta en ees tiedä onko se oikeella? Olisko se jotain tulehdusta rakossa tms..

siis onko umppari oikeesti oikeella? oon luullu et vasemmalla. no mutta luulen ettei umppari olis kun eikös siinä oo ihan sairaan kipee, niin ettei pääse ees liikkumaan ja kipu taittaa ihan kasaan. ei tää niin kauhee kipu oo sentäs.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
siis onko umppari oikeesti oikeella? oon luullu et vasemmalla. no mutta luulen ettei umppari olis kun eikös siinä oo ihan sairaan kipee, niin ettei pääse ees liikkumaan ja kipu taittaa ihan kasaan. ei tää niin kauhee kipu oo sentäs.

Umppari on oikealla. se voi kipuilla ensin muutaman päivän, ennenkuin tulee kovempi kipu. toisaalta sanot, ettei kipu tunnu koko aikaa, joten veikkaisin sitä ovulaatiota.

Umpisuolen tulehdus nostaa myös lämpöä hieman.

kipu helpotti lenkillä, joten uskon että ovista on jos se kerta voi tuntua monta tuntia. Ja kyllä tää kipu välillä mullakin heijastuu tuonne peräsuoleen. Ja lämpöä ei oo.. johan helpotti kun tietää että tää voi olla ihan vaan tuota oviskipua :)

Yhteistyössä