Mitä kirpputoria myyjän kannattaa suosia Oulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hennuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hennuli"

Vieras
Lapsen pieneksi jäänyttä vaatetta on kertynyt laatikkokaupalla. Perushyväkuntoisia vaatteita, Lindex, HM lähinnä. Minne kirppikselle kannattaa viedä myyntiin? Tuttuja ovat Paljekirppis ja Vintiö, kumpaa suosit? Tai onko ehkä jokuu muu, missä kauppa käy?

Paljekirppistä suosittelen mutta kannattaa sieltä alakerrasta ottaa pöytä. Aika harvat siellä ylhällä käy ja varsinkin jos lastenvaatteita myyt, kärryjen kanssa ei pääse ylös ja silloin lapsiperheet siellä huonommin käy.

On kyllä riistohinnat noilla kirpoilla, siis pöytähinnat.
Jos sulla on pelkkää lasten vaatetta niin mä ainakin möin ne vintiössä, halvempi vuokra ja siisti place

Vintötä alustavasti mietin myyntipaikaksi. Kohtuullinen vuokrahinta mielestäni. Ihmemettelen vain sitä, miksi se on puolityhjä, vaikka moni tuntuu olevan innoissaan, että Ouluun on saatu oma lastenvaatekirpputori? Sais ne kyllä toisaalta mainostaa itseään enemmän...

Vintiö ja Paljekirppis on ne paikat, joissa käyn. Jos ei ole paljon aikaa niin sitten käyn vain Vintiössä, koska yleensä katselen vain lastenvaatteita. Paljekirppiksellä ei tosiaan koskaan tule ainakaan mulla käytyä yläkerrassa, joten jos sinne viet vaatteet niin ota ainakin alakerrasta pöytä. Ei mun vuoksi vaan veikkaan, että monetkaan ei siellä ylhäällä käy ;). Vintiö on ehkä puolityhjänä sen vuoksi, että se on tarkoitettu enemmän vain lastenvaatteille ja -tavaroille. Nythän sinne saa tuoda naistenvaatteitakin, mutta moni haluaa samalla myydä ehkä miestenkin vaatteita, käyttötavaroita jne ja valitsee sen vuoksi jonkin toisen kirpputorin.

Alppis Storella on aika korkea pöytävuokra, 21€/viikko, mutta ainakin itse käyn sieltä usein ostamassa juuri lastenvaatteita. Siellä käy muutenkin paljon asiakkaita, lähes joka aamu on parkkipaikkalla useita autoja jo ennen kun avaavat. Eikä silti ole kauheaa ahdistavaa ryysistä. Paljekirppis on aina niin täynnä, etten kerhtaa lapsen kanssa mennä.
Tämä siis asiakkaan näkökulma..

Yhteistyössä