Mitä kummaa the voice of Finland?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja telkkuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei hemmetti kun jotkut on sakeita! Jeesus on kyllä yksi pahimmista asioista mitä ihmisen mielenterveydelle voi tapahtua.

Ai kuinka niin? Itse olen ihan tervejärkinen, työssäkäyvä perheenäiti eikä minulla ole koskaan ollut mielenterveysongelmia. Uskon Jumalaan ja Herraamme Jeesukseen, tekeekö se minut hulluksi? Ja millä perusteella väität, että Jumala ei ole totta?

voi voi. Taas ylistetään taruolentoja. Olen kirjoituksesta täysin samaa mieltä, mutta mielestäni ainoa oikea päähahmo on Frodo Reppuli. Hänen olemassaolonsa on yhtä helppo todistaa kuin Jeesuksen.

Joh 18:37 Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."

Kun kaksintaistelu vaihe on ohi, niin tähtivalmentajien joukkueessa on enää kuusi kilpailijaa jäljellä. He pääsevät esiintymään suorissa lähetyksissä. Katsojat voivat myös suorissa lähetyksissä vaikuttaa äänestämällä kuka pääsee jatkoon. Viimeisessä suorassa lähetyksessä kilpailun voittaja valitaan katsojien äänien perusteella.

Kun ihminen tekee parannuksen tunnustaen syntinsä ja uskoo Jeesuksen olevan Herra ja Pelastaja, niin Jumala antaa hänelle synnit anteeksi sekä iankaikkisen elämän. Herra Jeesus on Hyvä Paimen ja Hänen äänensä on paras ääni tässä maailmassa.

Yhteistyössä