D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
varma kyllä kesän takiaAlkuperäinen kirjoittaja fruity:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja fruity:Oikein mukavaa kuuluu =)
Mitenkäs sun kaupassa on asiakkaita riittäny näin helteellä?![]()
oikeasti yllättävän paljon, yks tuli jopa ihan toisesta kaupungista katsomaan sen ja ostamaan paikan päälle, oikeasti yllätyin vaikka 3s päivää se auki vain =) eikä kaikki tavaroita ole saapuneet joja vielä jotkut asiat keskeen :ashamed:
Kyllä se hyvin siitä lähtee menemään, kun kesä hiipuu, niin sitten ne ihmiset vasta kunnolla liikkeelle lähteväkin =)