Mitä lähettäisitte lahjaksi ulkomailla asuvalle ystävälle, joka saanut vauvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Eli ystäväni, joka asuu ulkomailla (USA) on saanut vauvan ja haluaisin jotenkin muistaa häntä. Mitä kivaa keksisi vauvalle/äidille (miksei myös tuoreelle isällekin :) )?

Mä asun lapsineni ulkomailla, ja aina on ilahduttanut kaikki suomalainen jutska, muumit, marimekot, ja sit vanhemmille dvd:t ja kirjat. Vaikka ne tulis tarjouslaarista siellä Suomessa, niin ne on aina ollu niin ihana ja arvostettu lahja, koska ne on suomalaista, jota täällä ei saa.

Mä lähetin USA:n lahjaksi Suomi-vaatteita vauvalle ja perheen vanhemmalle lapselle. Ovat suomalaista alkuperää, joten olivat erittäin innoissaan Suomi-tavaroista :) Laitoin myös lasten "sanojen opettelu"-kirjan, josta he kaikki voivat opetella suomea (eivät puhu kuin yksittäisiä sanoja suomea).

Ma aikoinani tykkasin lahjaksi saaduista marimekon bodeista ja varsinkin pinkki unikko-tutti heratti kovasti ihastusta taalla. Muumiaterimiakin ollaan saati lahjaksi vahan vauva0ajan jalkeen. Kivoja molemmat. Missapain jenkkeja asuu? Joku lampaantalja tai kiva peite voisi myos olla kiva. Tai poronnahkatossut.

No jos äiti suomalainen ja tykkää suklaasta niin sitä ainakin, vauvalle ehkä joku suomalaisvalmisteinen esim. Tintun vaate. Isukille en keksi mitään, olettaen että on Amerikkalainen niin nää Suomalaiset isäjutut mitä kaupoissa myydään niin ei taida upota häneen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Ma aikoinani tykkasin lahjaksi saaduista marimekon bodeista ja varsinkin pinkki unikko-tutti heratti kovasti ihastusta taalla. Muumiaterimiakin ollaan saati lahjaksi vahan vauva0ajan jalkeen. Kivoja molemmat. Missapain jenkkeja asuu? Joku lampaantalja tai kiva peite voisi myos olla kiva. Tai poronnahkatossut.

Settlessa asuvat. Tuollainen joku peitto olisi kanssa kiva. Mahtaa vaan postikulut olla jo aika huimat.

Kivoja ideoita tullut, onko lisää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:
No jos äiti suomalainen ja tykkää suklaasta niin sitä ainakin, vauvalle ehkä joku suomalaisvalmisteinen esim. Tintun vaate. Isukille en keksi mitään, olettaen että on Amerikkalainen niin nää Suomalaiset isäjutut mitä kaupoissa myydään niin ei taida upota häneen =)

Joo, suklaata äidille :) Kiitos, hyvä idea. Voihan tuo isukkikin saada suklaasta osansa :D

Ajattelin kans tuota salmiakkia sen suklaan lisäksi. Vauvalle jotain suomalaisia vaatteita, ne menee pieneen tilaan ja on kevyitä. Mä ite en innostuis noista Suomivaatteista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattelin kans tuota salmiakkia sen suklaan lisäksi. Vauvalle jotain suomalaisia vaatteita, ne menee pieneen tilaan ja on kevyitä. Mä ite en innostuis noista Suomivaatteista.

En itsekää Suomi-vaatteita halua ostaa. Ehkä siis jotain Marimekkoa ja suklaata ja salmiakkia :) Toisaalta nuo Muumiaterimet houkuttelisivat, kun niillä olisi sitten pidempi käyttöikä, mutta onko se nyt hölmöä ostaa vastasyntyneelle lusikka ja haarukka :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En itsekää Suomi-vaatteita halua ostaa. Ehkä siis jotain Marimekkoa ja suklaata ja salmiakkia :) Toisaalta nuo Muumiaterimet houkuttelisivat, kun niillä olisi sitten pidempi käyttöikä, mutta onko se nyt hölmöä ostaa vastasyntyneelle lusikka ja haarukka :D

Ei ole hölmöä ostaa aterimia vastasyntyneelle. Mäkin sain keskimmäiselle ne lahjaksi työkavereilta. Olihan ne kaapissa jonkun aikaa odottamassa, mutta mieluisat oli kuitenkin :) Ja edelleen välillä muistaa, että ai niin, ne ostivat tän kun tuo synty, ja tulee ihanan lämmin fiilis :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Lähettäisin äidille suklaata ja salmiakkia, vauvalle cd:n tai kirjan ja bodyn. myöhemmin vaikka synttärilahjaksi muumiaterimet..

Ainiin, niitä synttäreitäkin on tulossa, hyvä muistutus :D Mä olen vaan nyt niiiin haltioissani tosta vauvasta, että haluan lähettää "kaikki-heti-nyt" :D

Yhteistyössä