Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle kummipojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiivi

Vieras
Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle pojalle? Kun eivät toivo mitään eikä kuulemma edes tarvitse mitään?
Ajattelin et voisin ostaa esim. ruskovillan kypärämyssyn ja lapaset? Onko ihan idiootti?

ihan kiva lahjaidea toi myssy + lapaset. Meidän 1-veen suosikkilelu on tällä hetkellä pallo, sitä heitellään ja sitä potkitaan. toinen kiva juttu on saippuakuplat. noi olis sellassia pieniä lahjoja, jos ei virallista tarvetta oo...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo noi lakanat ois olla kivat kans, oisko se pienempi koko hyvä? Ei se vauvojen koko vaan se seuraava?

Meillä ainakin käytetään sitä "seuraavaa" kokoa, eli lasten kokoa. Riippuu tietty millaset peitot heillä on käytössä.

Hakkapelikin on kiva ja ikisuosikki Plaston mopo! Sitä tarttee jokainen pikkupoika (meillä vielä toi 5 veekin) vaikkei tietäs tarvitsevansa.

Meillä tyttö sai 1 v.-lahjaksi pienintä kokoa olevat Muumi-aterimet, taisi olla siis nk. vauva-aterimet. Kuitenkin siis teelusikan kokoinen lusikka ja haarukka. Ovat meillä jokapäiväisessä käytössä nyt 1v5kk ikäisellä ehdottomasti itse syövällä taaperolla ;)

Lakanat sitä vauvakoosta seuraavaa kokoa olisivat myös varmastikin hyvä lahja ja meidän neiti tykkäsi eniten lahjaksi saamistaan leluista sellaisista FisherPricen sisäkkäin menevistä purkeista, joista voi myös rakentaa tornin. Mutta nuo käyttötavarat ovat kyllä tosi hyviä, jos leluja on yllinkyllin.

Mua kyllä todella ärsyttää sellaiset tyypit, jotka ei osaa nimetä mitään tarpeita ja vielä sanovat, ettei tartte tuoda mitään. Kummina kun ainakin itse haluan jotain lapselle synttärinä ja jouluna antaa muistamisiksi. No, onneksi oma kummityttöni on jo kohta 8-vuotias, joten noita tarpeita ja toiveita voi kysyä häneltä itseltään. Yleensä vastaukseksi tulee lista, josta sitten valitsen omasta mielestäni mukavimman :D

Yhteistyössä