Mitä lahjaksi 1-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei keksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensikengät
Lasten keinutuoli
Isomummu antoi eurokolikkokansion ( sisälsi jo paljon kolikoita eri maista. Innostuttiin keräämään. Hieno idea )
Kaveri antoi posliinieläimen ( antiikkia, kiva muisto ja arvokas varmasti joskus )

Kummilapsille olen laittanut "Ensimmäiset rahani" elikkäs syntymävuoden eurot kauniissa kansiossa ( Postit ja Rahapajat myy )
Eli jotain spesiaalia suosittelen kuitenkin
Laadukas pehmo vois olla kiva myös ! Mullakin on yli 30 vuotta vanha hauvani vielä tallella...
=)

Meidän poika sai Jukka-tuotteen askare palikkalaatikon. On tykännyt hirveesti. Ja sit tietenkin nämä taaperokärryt, ajettavat autot, ym on mukavia. Jos muita leluja mietit niin kaikki missä on ääntä ja valoa kelpaa varmasti. Ja vaatteet on aina ok lahja, tosin varmaan kantsii vanhemilta kysästä haluavastko mieluummin 80cm vai 86 cm vaatteita. Me saatiin 80cm housut ja paidan, käytiin sitten vaihtamassa ne kaupassa 86 kun niitä 80cm oli jo laatikot täynnä.. Mutta siis tässä muutama ehdotus.

itse ostin pojalle paidan jossa luki RIKU 1 VEE (taapero.fi)

ajattelin et jää ainakin yks vaatemuisto kun muut vaatteet menee kiertoon taikka käytetään loppuun. nimikoitua paitaa ei tuu laitettua eteenpäin vaan säilytän sen muitten aarteiden seassa.

muita meillä hyväksi todettuja juttuja

päällä istuttava auto
palapelit
magneettinen piirustustaulu
dublot

ja tuli mieleen et kasa hammasharjoja tai muuta tarpeellista vois olla hauska lahja jos ei tarvetta "muistolahjalle"

tyttö sai kummmilta lahjaksi tällaisen:

http://www.fisher-price.com/us/infanttoys/product.asp?s=buroll&id=31067&index=1&pos=1

on niin suosikki lelu ettei mikään voita tuota!!
oppi heti laittamaan itse pallot koneeseen ja painamaan vipua jolloin ne sierii alas sieltä.
pallojen sisälllä oli ihania hahmoja,"tikkari","paperikarkki".
valot ja ihanaa musiikkia kun painaa vipua :D :heart:

eikä ollut kallis,olikohan 23.90?

Yhteistyössä