Mitä lahjaksi 8-vuotiaalle pojalle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomiseksi lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomiseksi lahja

Vieras
Pää lyö aivan tyhjää! Itellä vain tyttöjä ja poikien maailma on jotain mistä en tiedä yhtään mitään. Kyseessä on kummipoikani, aikaisemmin pojan äiti on sanonut aika selvät sävelet mitä toivoo lahjaksi - Nyt sanoi vain että "aku ankoista tykkää paljon, löytyiskö jotain niihin liittyvää"

No lehteä en tilaa, kun luulen että se niille tulee! Muistelen näin vahvasti..
Enkä muutakaan lehteä, koska äiti saa suhteilla itse melkeinpä ilmatteeks lehtiä tilata, ollut lehtimyyjänä aikaisemmin..

Mä ostaisin jonkun lastenromaanin, esim. Risto Räppääjä, Ella-sarjaa, Lassea, Maukka ja Väykkä tms..
Romua tässä maailmassa piisaa. Aku Ankkakin on ihan kiva, mutta sitä tulee helpommin muutenkin hankittua kuin noita "kunnon" kirjoja.

Sormiskeittilauta kuulostaa kivalta :) Mitä on gogot ja gormitit?

Aikasemmin oli ainakin tosi kova trans formes -fani, vai mitä ne nyt on. Tykkää näpertää kaikkea pikku tarkkaa ja on sellainen matemaattinen, itsekseen viihtyvä :)

Kirja on myös sellainen joka tälle pojalle varmasti olis mieluisa, kiitos noista kirja -vinkeistä.
Mustakin se aku ankka on vähän sellainen, mitä on jo paljon ja on sellainen mitä tulee niiden itsekin ostettua. Kirja parempi vaihtoehto.

Tai peli. Monta peliä siihen perheeseen oon ostanutkin ja äiti jälkeen päin kehunut että oon onnistuneita peli-valintoja osannut tehdä. Tiedän sen aku ankka pelin, meillä oli se joskus ja ei oo musta hyvä.

Yhteistyössä