Mitä lahjaksi 9 v. tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dream hunter
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysy tytön toiveita häneltä itseltään tai hänen vanhemmiltaan. Sillä tavalla saa ainakin mieleisen lahjan.

Osta kunnollliset värikynät, paksua piirustuspaperia ja aikuisten värityskirja tai joku TopModel tyyppinen suunnittelukirja.

Viime vuoden joululahjoista meillä on olleet eniten käytössä Pullip-nukke ja (mun) kamera sen kuvaamiseen, keppihevoset (tilasivat joltain hannalta, ovat kieltämättä hienoja) ja leivontatarvikesetti.

Kiitos kaikille vastanneille! Mikä tuo leivontatarvike juttu on? Oon ihan pihalla tyttöjen maailmasta...

Se oli paketti missä oli kaulin, leivonta-alusta, piparimuotteja ja jotain kuorruttamisjuttuja. Ei hajuakaan keneltä tuli tai mistä ois ostettu.

Mutta jos vaikka kerää vastaavan itse hankimalla kuppikakkumuotteja, pursottimen, nuolijan, kulhon ja erilaisia suklaita ja kuorrutemassoja ja strösseleitä leivontahyllystä.

Meidän tyttö on aivan hulluna eläimiin eli sleich-hahmot uppoais, samoin eläinkalenteri, Lemmikkilehden vuosikerta tai vaikka käynti eläinpihalla tai vastaavalla.
Mistä kummilapsesi pitää? Siitä lähtisin liikkeelle.

Mulla on 9v tyttö ja on toivonu joululahjaksi muun muassa, topmodell kirjan, kaulakorun, vaatteita, sellaisen koruntekokoneen, voi koristella kännykkää, laukkua ym sellasellq glitterillä. Mun tyttö tykkäs myös kun sai synttärilahjaksi lahjakortin vaatekauppaan :)

Yhteistyössä