Mitä lahjaksi hoito/kerho tms. tädille/sedälle? (no tässäpä yksi pieni ja söpö vinkki, jakakaahan muutkin omanne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ja juu, juu, sehän nyt on täysin selvää, että mitään ei ole pakko antaa ja saavathan he työstään palkkaa jne. Mutta JOS nyt kuitenkin käy niin, että haluaa jotakin pientä antaa, niin tässä on mielestäni yksi kiva vaihtoehto, nimeltänsä karkkikukka.

Ja tokihan on olemassa allergiat, jotka rajoittavat karkkikukkien antamista, mutta en saata uskoa, että kukaan silti nämä saadessaan pahastuu (jos allergia ei ole antajan tiedossa) sillä näin nätin kimpun voi antaa vaikka sitten sellaisenaan eteenpäin, mikäli näitä ei voi itse popsia :)

Ja toki se hygieniapuolikin kannattaa miettiä näitä väsätessä. Itse päädyin siihen, että tein karkkikukat itse ja kerroin tästä myös saajille, jotta heidän ei tarvitse olla huolissaan siitä, että lapset ovat läästineet karkkeja räkäsillä sormillaan kukkia tehdessään ;) :D

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Karkkikukkia

Olisiko jollakin muullakin jakaa kiva idea pieneen muistamiseen? :)

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
[QUOTE="Ehkä";30829766]tuo kukka näytti ihan tissille ;) ... mutta ihan hauska idea.
Oisko hullu idea antaa liput esim. hohtokeilaukseen?[/QUOTE]

:D :D :D

Hohtokeilaus kuulostaa kivalta. Ei lainkaan hullumpi lahjaidea :)

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vaan;30829871:
Tissikukkia todellakin :D ehkä eri värit olis sopineet paremmin.

No onpas teillä nyt likanen mielikuvitus! Eihän nuo oo tissejä nähnytkään. Se päälipuoli ei ole pyöreä, vaan litteä...eli nyt on kyllä vähän hassunmalliset tissit kyseessä. Vaikka ei siinä, onhan niitä monennäköisiä olemassa :D

Yritin etsiä sellaisia tummemmanpunaisia karkkeja, mutta en löytänyt. Joten nyt oli tyytyminen tuohon vaaleanpunaiseen. Mutta ihan kiva tuo on noinkin...ja ehkäpä siis kiva lahja tosiaan myös sille hoitosedälle, jos tulee kerran tissit mieleen :D :D

Leikkasin remmistä saksilla arviolta noin 5-6 cm paloja, jotka ihan vain pistin tikusta läpi. Laitoin jokaiseen tikkuun aina kaksi lehteä, jotka asettelin hieman X-kirjaimen malliin, eli ei tarvita sen kummempia kieputteluja. Ovat sen verran tahmasia, että pysyvät hyvin paikoillaan ilmankin :)

Yhteistyössä