Mitä "lahjaksi" hoitotädeille/opettajille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Tätä on täällä varmaan jo kysytty, mutta kysyn kuitenkin :)
Eli mitä kivaa voisi antaa kevätjuhlassa hoitotädeille? Entä opettajille?

Ei tehdä tästä sellaista "miksi pitää ostaa jotain"-ketjua, jookos :) Kun jotkut meistä haluaa muistaa hoitajia ja jotkut ei, se on ihan ok juttu. Nyt kaipaisin siis vinkkejä muilta, jotka haluavat hoitajia muistaa :)

Kiitos!

olen ostanu niit tuikkuja ja aarikan koruja, alesta kylläkin täytyy ennekoida ajoissa... mies opelle petanki peli tai joku muu vastaava. yleensä olen ostanu jonkun 5-15? arvosen, riippuen silloinen rahatilanne... mut femmal saa ihan hyvää tavaraa...

Jumbon Body Shopista bongasin sellasen pienen jalkahoito jutun. Sisälsi se varpaiden levittäjän, kuorinta voiteen ja viilentävän rasvan. Pieniä purkkeja. Valmiiksi pakattu, hinta 5,90?.

Kivoja vinkkejä, kiitos! Asumme täällä "maalla", niin Body Shopit on valitettavasti pois pelistä :D

Meillä on muistettavana kuopuksen puolelta neljä hoitajaa ja kaksi lasta on eri talossa hoidossa, heidän puolella kolme hoitajaa. Ja yksi ope, kahden lapsen opelle on jo tulossa luokan yhteinen lahja :)

Nyt tuli mieleen ne enkelin eväspussi-jutut... Jospa ostan jotain karkkirasia juttuja tai magneettihommia heille... On kuitenkin näitä muistettavia hoitajia aika monta :)

Itse tilasin hoitotädeille huuto.netistä laudeliinat. Siellä henkilö joka myy kasityopuoti nimimerkillä. Tulee todella kivat lahjat tai ainakin itse niistä pidän.

Yhteistyössä