"mitä lahjaksi päiväkodin työntekijöille jouluna":

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Josses

Vieras
Oli niiiiin hyvä kommentti tossa toisessa ketjussa että pakko laittaa ihan omaan aloitukseen ettette missaa tätä!!

No tässäpä ratkaisu ikuiseen kysymykseen "mitä lahjaksi päiväkodin työntekijöille jouluna": Viekää koko ryhmän käyttöön tarvikkeita, sitä paperia, askartelujuttuja, kyniä jne. Tai vaikkapa lautapeli jne. Samalla toivottakaa hyvää joulua kaikille sekä lapsille että aikuisille.

Eli näin olen itse tehnyt kun lapset ollut pk:ssa. Toimiva ja mahtava ratkaisu!

Aivan kuin "jaa" sanoi: eihän tuo ole lahja työntekijöille vaan enemminkin lapsille. Vai ilostuisitko sinä, jos työnantajasi antaisi sinulle JOULULAHJAKSI esim toimistotarvikkeita?

Mä olen vienyt aina henkilökunnalle taukohuoneeseen teetä, kahvia, konvehteja, nameja yms. Ei sekään mikään kauhean yllätyksellinen muistaminen ole mutta tuleepahan aina käytettyä, on tarkoitettu juuri oikeaan osoitteeseen, eikä tule ostettua turhaa krääsää tädeille.

Niin mutta tarvitseeko ne tädit periaatteessa sitä lahjontaa? Monet haluavat kuitenkin jollain lailla muistaa niin meillä ainakin tykättiin :) enkä nyt lähtisi vertaamaan että pomo antaa toimistotarvikkeita, enemmän että pomo antaisi sellaisen vuohi -lahjan Afrikkaan mun nimissä ja semmonenkin olisi minusta ihan hyvä lahja :)

Yhteistyössä