Mitä lahjaksi vastasyntyneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Itsestä tuntuu, että meidän poika sai vaan bodeja ja tossuja. :D Tossuja tuli tosi vähän edes käytettyä. Haluaisin ostaa siskon tulevalle vauvalle (tyttö tulossa) jotain kivaa, käytännöllistä ja vähän erilaista kuin mitä kaikki muut ostaa. Ehkä unipussi, lampaantalja tai jotain... Ideoita? LA on marraskuussa.

unipussi on mukava, oma tyttö sai myös semmosen tosi ihanan viltin lahjaksi kun syntyi ja se osoittautui tosi mukavaks ja oli kovassa käytössä sängyssä peittona ja sit lattialla pehmusteena.

unipussi on turha, jos sille ei tule tarvetta..lampaantalja vois olla ihan kiva, se menee rattaissa ja myöhemmin sitten kun lapsi on isompi niin talvella pulkassa. Itse olin kyllä vähään tyytyväinen, paras lahja minkä sain (tai vauvani sai) oli vaippapaketti ja laatikollinen korviketta :)

Mä oon vieny myös kylpypyyhkeen... :)
Ja pienempiä pyyhkeitä. Lakanaa ja sen semmosta. Ja oon terottanu että nää on sitten vauvan ihan omia..

(tuli vaan mieleen, et kuinkahan paljon närää sekin pyyhe aiheutti vauvan äidille, ku yks ihana runokirja oli saanu mielen pahaksi....Mut tää menee jo ohi aiheen, joten ei tarvi kommentoida :) )

Meidän vauva tykkäs kovasti unipussista, joten siks ajattelin sitä, mutta se on tosiaan vähän "epävarma" siinä mielessä, ettei sille välttämättä tuu käyttöä. Ehkäpä toi lampaantalja olis sitten kivempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meidän vauva tykkäs kovasti unipussista, joten siks ajattelin sitä, mutta se on tosiaan vähän "epävarma" siinä mielessä, ettei sille välttämättä tuu käyttöä. Ehkäpä toi lampaantalja olis sitten kivempi.

Sen pitäis kai olla valkaisematon, eli ikean taljat ei käy.. (jos et tiennyt, itselle tuli ihan uutena asiana)

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Sen pitäis kai olla valkaisematon, eli ikean taljat ei käy.. (jos et tiennyt, itselle tuli ihan uutena asiana)

Miks vaste? Ei se vauva (yleensä) siinä nakuna ole.. Eikös sitä eniten käytetä vaunuissa. Meillä on Ikean talja. :D

Musta tuo lampaantalja kuulostais hyvälle. Unipussikin, mikäli siskosi on niiden kannalla. Kaikki ei niin välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Miks vaste? Ei se vauva (yleensä) siinä nakuna ole.. Eikös sitä eniten käytetä vaunuissa. Meillä on Ikean talja. :D

Musta tuo lampaantalja kuulostais hyvälle. Unipussikin, mikäli siskosi on niiden kannalla. Kaikki ei niin välitä.

Emmä tiiä tarkemmin, kuulin vaan ikeassa kun myyjät sanoi, että niitä ei saa suositella vauvoille tästä syystä. Voihan ne kasvot siihen osua, mutta ihan totta, ei ne kyllä siinä yleensä nakuile... En tiä...

Vähän ehkä tökerö voi olla siskon lapselle, mut yks mikä meillä oli ylitse muiden ja mitä sitten saatiinkin meidän toiveesta oli vaipat! =) (kesto- tai kertis, mitä vanhemmat nyt aikovat lapsellaan käyttää).

Tulee taatusti käyttöön. Meilläkin sitä "turhaa" ryjää tuli niin ekan kuin tokankin lapsen kohdalla pilvin pimein... Ja vaatteita mitä ei ehditty käyttää edes kertaakaan :ashamed:

Yhteistyössä