Mitä laitan baariin päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wenla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wenla

Vieras
Siitä on kolme vuotta kun viimeks olen baarissa käynyt, mitä sinne vois laittaa päälle ettei kavereiden tarvii hävetä minua? Onko sellainen ns. salsahame (polvimittainen) ihan hölmö? Kyseessa sellainen kaikenikäisten (pääasiassa n. 30 kymppisten kuitenkin) baari... Millainen yläosa olis hyvä? Käytän pääasiassa hameita, housuja löytyy vain kahdet tällä hetkellä...

Joo korkeakorkoiset sandaalit ajattelin laittaa. Pitäs vain keksiä joku kiva yläosa tuolle hameelle, mulla taitaa olla vain ihan peruspaitoja suurin osa... Tosin ei liian juhlavaakaan viitsis laittaa.

Miten sitä muutamassa vuodessa voikin unohtaa tämmöset jutut? Vaikka pääasiahan se taitaa olla, että itellä on hyvä olo vaatteissa..

Tottakai laitat mitä itse haluat. Nykyään aika monella kuitenkin baareissa näkee farkkuja (etenkin pillejä) ja jotain toppeja/vähän koristeellisempia t-paitoja. Mutta eihän sitä tietenkään tarvitse, eikä pidäkään pukeutua kuten muut haluavat, vaan juuri niinkuin itse tahtoo. =)

hoh-hoijaa.. baariin mennään notkumaan, ei näyttäytymään. Tarkoitus on tavata ihmisiä, ei arvostella vaatteita. Mene sellaisissa vaatteissa, joissa itse viihdyt. Silloin olet rento ja sulla on hyvä olo, joka näkyy myös ulospäin.

Minä olen 30v ja menen tänään baariin. En myöskään käy usein. Laitan päälleni farkkuminarin ja mustat legginsit, mustat ballerinat ja mustan "hieman paremman lyhythihaisen". 20v kavereillani olen nähnyt samanlaisia baarissa.

Mutta riippuu toki kropastakin. Itselläni on kauniit sääret ja olen hoikka, joten ei näytä noi legginsit miltään makkarankuorilta.