T
toppapukujankin nähnyt..
Vieras
Ulkona lämmintä 20 astetta. Mitä laittaisitte lapselle raittaisiin päälle, entä kun menisitte kauppaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:ohut pipo, pitkähihanen body, sukkikset, housut ja huppari.
Alkuperäinen kirjoittaja se aapee:Juu, siis itsekin puen oman yksivuotiaan ulos yleensä pitkähihaiseen bodyyn ja housuihin, kenkiin ja hattuun.. Kerran ajattelin ääneen ja juttelin ystävälleni että voikohan noi sukkahousut jättää jo tuolta housujen alta pois kun on jo 20 astetta lämmintäkin, niin hän päivitteli ja ihmetteli että kylmähän vauvalle tulee, kevyt toppapuku pitää olla vielä päällä, niin peollisia nämä kevät ilmat!! Ja hänen lapsillaan siis toppapuvut ylös asti kiinni, toppalakit ja puuvilla lapaset... Oi voi pieniä!!
Alkuperäinen kirjoittaja peekoo76:Alkuperäinen kirjoittaja se aapee:Juu, siis itsekin puen oman yksivuotiaan ulos yleensä pitkähihaiseen bodyyn ja housuihin, kenkiin ja hattuun.. Kerran ajattelin ääneen ja juttelin ystävälleni että voikohan noi sukkahousut jättää jo tuolta housujen alta pois kun on jo 20 astetta lämmintäkin, niin hän päivitteli ja ihmetteli että kylmähän vauvalle tulee, kevyt toppapuku pitää olla vielä päällä, niin peollisia nämä kevät ilmat!! Ja hänen lapsillaan siis toppapuvut ylös asti kiinni, toppalakit ja puuvilla lapaset... Oi voi pieniä!!
Oletkohan mun tuttu, olen meinaan voinut hyvinkin sanoa noinNo, ehken ihan sentään, mutta lapset vaan on niin erilaisia. Meillä esmes. on tosi rauhallinen poika joka ei juurikaan rattaissa liiku, joten luotan siihen "äidinvaistoon", että jos ei ole hiki, niin on hyvä olla. Ja kevätilmat ihan oikeasti on petollisia.. mun mielestä pahempaa on se, että antaa auringon porottaa suoraan lapseen, eikä käytä lakkia vaikka on tuulista. Sitten kun touhuillaan esim. hiekkalaatikolla, voi olla vähemmän päällä.