Mitä lasten kanssa kesällä teette kun ei ole lomaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murmeli2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

murmeli2003

Jäsen
16.06.2008
41
0
6
Ollaan miehen kanssa yritetty miettiä mitä tehtäisiin kun miehellä ei ol etänä vuonna kesä lomaa. Vaihto työpaikaa joten menetti lomansa. Joten loma matka voi kestää vain perjantaista sunnuntaihin. Asumme tampereen lähellä.
Yleinsä olemme menny 2viikoksi lappiin mutta nyt... Jotain olisi kiva tehdä.

Mitä te aijotte tehdä lasten kanssa tänä kesänä?

=)

me varman reteillään paljon. käydään anopi mökillä saunomassa ja grillaamassa, toivotan että o hyvät ilmat niin vois uida, kalastellaan, pyöräretelle olsi trkoitus lähteä kaikkea mukavaa

Meilläkään ei ole kuin 1 yhteinen viikko kesälomaa miehen kanssa.
Ja sillä viikolla pitäisi jotain kanssa keksiä.

Viime vuonna oli jopa 2 viikkoa yhtäaikaa, silloin mentiin lappiin viikoksi :xmas:

No meillä yrittäjämiehellä ei ole koskaan lomaa, joten käydään sitten kylpylässä, Särkänniemessä, Titi-nallen talossa.... ihan vaan kota käsin tai yhdeksi/kahdeksi yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Aina voi ottaa palkatonta ja useinhan niin tehdään kun on juuri vaihtanut työpaikkaa. Jos lomaa haluaa.

Me emme mene minnekkään kauas. Päiväretkiä korkeintaan, loma kotona on ihanaa. Ja erityisesti puutarhanlaitto :)

peesi, kesän autuus :)

voithan sä tehdä kesällä lasten kanssa jotain, ihan ilman sitä miestä ;)
Itse ainakin meinasin, vaikka kolmen pienen lapsen kanssa hulinaa olisikin yksin reissata.
Itse siis olen koko kesän kotosalla ja mies sen tavan 4 viikkoa. Tottakai tehdään jotain sitten yhdessäkin, mutta en halua koko kesää muuten kotona istua ja odottaa toista töistä ;)

Kun meillä oli sama tilanne niin tehtiin vaan kovasti iltaisin kaikkea kivaa; esim. uikkarit ja rantalelut oli pakattu valmiiksi auton takakonttiin ja työ- ja hoitopäivän päätteeksi kaupasta evästä ja jätskiä ja rannalle, tai sit sovittiin että mennään suoraan kavereiden luo grillaamaan. Sellanen väljä aikataulusuunnitelma johon on alustavasti merkattu mattojen pesut ja muut kesähommat jotka toteutetaan tai huonon sään takia siirretään myöhemmäksi on musta hyvä, ettei illat mene hukkaan ihmetellessä että mitähän tässä nyt ehtisi tekemään.

Yhteistyössä