Mitä lehtiä pidät uutisoinnin osalta vakuuttavina?

mikrokitumoppi

Aktiivinen jäsen
18.06.2008
5 046
0
36
Eli mitkä lehdet kertovat mielestäsi uutiset puolueettomasti tai asiallisesti? Tavallaan siis minkä lehden uutisointia pidät luotettavana?

Mulla on Helsingin Sanomat ja Suomen Kuvalehti. Myös Savon Sanomien jutut uskon.

Eniten epäilen ilmaisjakelulehtiä... En tiedä miksi vaikka nekin saavat uutisensa STT:ltä.

Helsingin Sanomat on erittäin voimakkasti poliittinen lehti ja täysin puolueellinen monessa uutisoimassaan asiassa.

Suomen Kuvalehti on poliittisen lisäksi ihan sovinistinen lehti, joka on menossa koko ajan populistisempaan suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Helsingin Sanomat on erittäin voimakkasti poliittinen lehti ja täysin puolueellinen monessa uutisoimassaan asiassa.

Suomen Kuvalehti on poliittisen lisäksi ihan sovinistinen lehti, joka on menossa koko ajan populistisempaan suuntaan.

Laitatko vielä ne sun mielestä luotettavimmat, kun tämä oli mielipidekysely :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

.

Mä oon tästä samaa mieltä mutta pidän sitä silti luotettavimpana.
Seiska ei taida olla kovin poliittinenh mutta sen luotettavuus on mulle täysi 0 :D

kyllä mä toistaiseksi luotan kaikkiin kotimaisiin sanomalehtiin. Vertaa nyt vaikka itänaapuriin niin ihan eri asteilla mennään. Pieniä poliittisia painotuksia tietysti on, muttei juttuja pimitetä tai vääristellä täysin tai jätetä kertomatta. Sekin auttaa, että suomalaiset yhä tilaa lehtensä. Jos ne pitäis irtomyyntinä myydä kuten iltalehdet ois juttujen aste jo ihan toinen.

Yhteistyössä