Mitä leikkejä/kilpailuja juhliin 3-4 vuotiaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Järjestämme kaveriporukalle 3-4 vuotiaille (ja nuoremmillekin) lapsille Halloween naamiaiset. Ajattelin että olisi kiva keksiä joku pieni leikki/kilpailu yms. lapsille, josta sitten voisi saada jonkin pienen "palkinnon". (Siis niin että kaikki saavat palkinnon.)

Ongintaa on usein ollut synttäreillä, joten sitä en nyt halua. Mutta olisiko muita ideoita?

(Ja en kaipaa vastauksia, joissa kerrotaan, että "tuonikäiset lapset kyllä leikkivät keskenään, eivätkä kaipaa mitään muuta." Asia on tiedossa kyllä, mutta joku kiva pikkujuttu on aina hauska järjestää :) )

Alkuperäinen kirjoittaja pinjata:
Miten ois pinjata täynnä pikkuherkkuja. Ja ohjelmanumero siis sen rikkominen.

=) tuoreessa muistissa viimevuodelta tuo pinjata homma.Saatiin hirveä kaaos kun oli liian vahva pussukka.
Tänä vuonna ajattelin laittaa lapset askartelemaan jonkin halloween aiheisen jutun.
Ehkä teen pahviset hatun tötteröt joihin itse saavat liimailla kauhukuvioita jne.
kyse siis n.3 vuotiaista joten laitan kaikkea liimailtavaa valmiiksi.
Ehkä jotkut kepitkin kerätään askarreltaviksi kreppipaperilla tms.vähän suunnitteluasteella vielä.

itse ajattelin päällystää kolme pahvilaatikkoa jätesäkillä ja laittaa reiän josta tungetaan käsi sisälle laatikkoon. Yhteen tulee perunajauhokiisseliä(limaa) ,toiseen spagettia (ällöä) , ja kolmanteen jotain esim. säilyke viinirypäleitä yms. (silmiä) ja upottaa niihin muovi hämähäkkejä yms. joita sitten ongitaan:D Sotkua tiedossa;)

Alkuperäinen kirjoittaja No:
itse ajattelin päällystää kolme pahvilaatikkoa jätesäkillä ja laittaa reiän josta tungetaan käsi sisälle laatikkoon. Yhteen tulee perunajauhokiisseliä(limaa) ,toiseen spagettia (ällöä) , ja kolmanteen jotain esim. säilyke viinirypäleitä yms. (silmiä) ja upottaa niihin muovi hämähäkkejä yms. joita sitten ongitaan:D Sotkua tiedossa;)

Yääääh :D Kuulostaa ällöltä, siis äidin mielestä :D

Yhteistyössä