N
namisuu
Vieras
kertokaana hyviä ohjeita mitä vois leipoa makean nälkään, kaapista löytyy kaikki perus tarvittavat + kermaa ja maitorahkaa ainakin.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Tunkeudun tähän samaan pinoon ja kysyn, että mitä voi leipoa jos muita perustarvikkeita löytyy, mutta ei sokeria..?? Tahtoo jotain hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Tunkeudun tähän samaan pinoon ja kysyn, että mitä voi leipoa jos muita perustarvikkeita löytyy, mutta ei sokeria..?? Tahtoo jotain hyvää!
Mikä on ilman sokeria hyvää? =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikähän olis sit hyvä rahkapiirakka ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oi, rahkapullat on hyviä! Ainut ettei hiivaa ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vai pitäisköhä leipoa täytekakkuatekis ehkä mieli.. mut siinä menee kyl aikaa... ja ei kuitenkaa hirveesti tuu sit syödyks :/