Mitä liikkuu aikuisen äiti ihmisen päässä kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Svierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Svierailija

Vieras
Teini on lähtenyt mummulaan lomalle niin äiti soittelee jatkuvasti ja lässyyttää et on ikävä ja voi kun tulisit kotiin jo ym. Kuitenkin ennen lähtöä oli ihan kypsä teiniin ja oli valmis lähettämään vaikka koko loppulomaks jonnekin leirille kun käy niin hermoon. Antaisi teinin nyt olla mummun ja papan kanssa viettämässä aikaa kun kerta viihtyy ja todella tykkää olla.Jos pois haluaa niin aivan varmasti pääsee mutta on sanonut että ei halua. Silti kun äiti koko ajan soittelee ja lässyttää ikävää ja muuta nii teinille tulee olo että pitäsikö lähteä kun äidillä ikävä. Miksi ei voi antaa teinin lomailla maalaismaisemissa ja nauttia mummun ja pappan seurasta ilman vanhempia ja äidin nalkutusta.

Itseäni ärsytti nuorena ja nuorena aikuisena ettei vanhempani olleet lainkaan kiinnostuneita kuulemaan kuulumisiani vaikka olin toisella puolella maapalloa useita vuosia. Ainakin siltä vaikutti, kun soittivat tai ottivat itse yhteyttä n. 0 kertaa monen vuoden poissaoloni aikana.

Kahdesta ääripäästä välittäminen ja soittaminen on pienempi paha.

Itseäni ärsytti nuorena ja nuorena aikuisena ettei vanhempani olleet lainkaan kiinnostuneita kuulemaan kuulumisiani vaikka olin toisella puolella maapalloa useita vuosia. Ainakin siltä vaikutti, kun soittivat tai ottivat itse yhteyttä n. 0 kertaa monen vuoden poissaoloni aikana.

Kahdesta ääripäästä välittäminen ja soittaminen on pienempi paha.
Jos nyt ei vedettäis ääripäästä ääripäähän. Kyse oli tästä yksittäisestä tapauksesta

Yhteistyössä