Mitä liikkuu ihmisen päässä joka soittaa jouluyönä klo 1.30?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
Yritän selostaa lyhyesti...
kävin kahdesti treffeillä 1,5v sitten erään miehen kanssa. juteltiin mesessä aika paljon mut sitten juttu kuivu kokoon. me ei pantu eikä edes suudeltu.
sitten aloin seukkailla tän nykyisen kanssa ja kun tä toinen kysy mua pitkän hiljaiselon jälkeen mesessä treffeille sanoin etten voi varmaan lähteä kun mä tapailen vakavasti erästä toista.
tämä sitten suuttuu, poistaa ja estää mut mesestä, ei oo 1,5v aikana edes moikannut mua vaikka on mun työpaikallakin käynyt ja asioinut mun kans.
nyt tosiaan viime yönä soitti klo 1.30 :headwall: en vastannut vaikka olin hereillä ja numeronkin olin näköjään poistanut puhelimesta ku vaan numero näkyi...
laitoin tänään viestiä et mitä oli asiaa, vastas et kuulumisia ois kyselly :o

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Noh, on varmaan jurrissa soitellut koko puhelinmuistion läpi... =)

sitä mäki toivon, mut miksi ihmeessä sillä on vieläkin mun numero jos esti mesessä jne :o
tosiaan, pelottavampaa jos teki selvinpäin, vastaus ei selvittänyt oliko ollut kännissä...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Noh, on varmaan jurrissa soitellut koko puhelinmuistion läpi... =)

sitä mäki toivon, mut miksi ihmeessä sillä on vieläkin mun numero jos esti mesessä jne :o
tosiaan, pelottavampaa jos teki selvinpäin, vastaus ei selvittänyt oliko ollut kännissä...

Mulla on vaikka mitä vanhoja numeroita puhelimessa, eipä vaan ole tullut poistettua varta vasten. Tietsikalla taas ne on tossa nenän edessä suoraan niin helppo napsauttaa.

Mulla on vaikka mitä vanhoja numeroita puhelimessa, eipä vaan ole tullut poistettua varta vasten. Tietsikalla taas ne on tossa nenän edessä suoraan niin helppo napsauttaa.

no vartavastenhan toi poisti mut mesestä, muistaakseni torjui myös irc-galleriassa missä tutustuttiin... et miksei oo poistanut myös numeroa?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

no vartavastenhan toi poisti mut mesestä, muistaakseni torjui myös irc-galleriassa missä tutustuttiin... et miksei oo poistanut myös numeroa?

Mähän just sanoin =) Helppo koneella kun ne on tossa listalla nenän eessä meiliossut sun muut. Puhelimesta en yksinkertaisesti ole viitsinyt poistaa.

Ei siihen mitään kummallista syytä tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silloin soitetaan kun on asiaa. Jos sua vituttaa soittajat, pane puhelin kiinni yöksi!

mun luuri oli äänettömällä ja on yleensä yöllä, joten ei vituttanut se et näin valon villkuvan kesken kaiken ku katsottiin leffaa ukon kans vaan se et se tollo ylipäätään keksi soittaa hyvin erikoiseen aikaan :flower: =)

Yhteistyössä