Mitä lisää tähän synttäritarjoiluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hm

Vieras
2v synttärit ja aikusia tulee ja 4 isompaa lasta. Tarjolla olisi täytekakku, broileripiirakka, pasteijoita kasvis/liha, keksejä muutama laji ainakin. Lisäksi sipsejä, popcornia ja limsaa. Lapsethan nyt syö lähinnä sipsejä ja limua vaan, ei yleensä muuta.

Pakastealtaasta löytyvät pirkka tuulihatut on ollu mein synttäreillä kova sana! Yhes paketis on n.20kpl ja se menee heti lastenhin!
Myös aikuiset on niitä syöny minust yllättävänkin kovasti :o

Ihan hyvältä kuulostaa. Joku ajatus minul oli viel lisäks mut hukkasin sen ajatuksen jonnekkii :D

Ihan hyvät tarjoilut. Meillä on yleensä pakastepiirakoita (karjalan-) ja ne tekee tosi hyvin kauppansa munavoin kanssa. Lapsetkin syö niitä. Meillä oli 4 v synttäreillä ekan kerran popcornia, limua ei oo vielä ollut vaan mehua.

Muoks. Meilläkin oli niitä kermalla (?) täytettyjä tuulihattuja synttäreillä, mutta meillä ne ei menny juurikaan kaupaks. Hyvä, mä sain syödä melkein kaikki ite :D .

Mä olin varma, että joku tulee sanomaan heti että miks noin paljon suolasta pienen synttäreillä tjs. Mutta eihän tuo 2v noita piirakoita niin syö, tuskin yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:
Meillä on yleensä ollut myös erilaisia hedelmiä sekä dippikasviksia tarjolla .

Meillä ei taitais lapset hedelmiä syödä, kun joka päivä muutenkin niitä tarjolla...Joo limua meillä kyllä ollut aina, lapset valitettavasti tottunut siihen oma syy ;/ Nuo tuulihatut todella hyviä, on tullut pari kertaa ostettua. Samoin karjalanpiirakat ne pienet hyvä vaihtoehto jos ei olis noita pasteijoita.

s kaupoista saa semmosia kun min eclairs...vai no semmonen punanen paketti kai vissin jotain minituulihattuja veneen muodossa ja suklaakuorrutteella.
Erittäin :p maistuvia..makeeksi palaksi

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
s kaupoista saa semmosia kun min eclairs...vai no semmonen punanen paketti kai vissin jotain minituulihattuja veneen muodossa ja suklaakuorrutteella.

Nam...Varmaan hyviä!

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Ihan hyvät tarjoilut. Meillä on yleensä pakastepiirakoita (karjalan-) ja ne tekee tosi hyvin kauppansa munavoin kanssa. Lapsetkin syö niitä. Meillä oli 4 v synttäreillä ekan kerran popcornia, limua ei oo vielä ollut vaan mehua.

Muoks. Meilläkin oli niitä kermalla (?) täytettyjä tuulihattuja synttäreillä, mutta meillä ne ei menny juurikaan kaupaks. Hyvä, mä sain syödä melkein kaikki ite :D .

No parempi sulle :D
Mineen ite niistä juurikaan perusta, mutta muksuille uppoaa! Ja vieraat lapset syövät niitä ihan mahottoman kovin!
Yleensä lapsia on ollut 5-8 ja aina on paketti tyhjentyny heti alkuunsa, muutaman minutin aikana :D

Minä noita suolasia voisin sitten mättää ihan olan takaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Nam...Varmaan hyviä!

50291533.JPG

:p on ja näyttääkin hyviltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Nam...Varmaan hyviä!

50291533.JPG

:p on ja näyttääkin hyviltä :D

Just! Slurps... :b Näyttää tosiaan, pakko kokeilla jos satun löytämään noita!!

Yhteistyössä