V
vieras
Vieras
Äidillä masennus ja vaikeuksia jaksaa, tukistanut lasta muutaman kerran ja joutunut hoitoon psykiatriselle osastolle burn outin takia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äidillä masennus ja vaikeuksia jaksaa, tukistanut lasta muutaman kerran ja joutunut hoitoon psykiatriselle osastolle burn outin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja JennaH:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äidillä masennus ja vaikeuksia jaksaa, tukistanut lasta muutaman kerran ja joutunut hoitoon psykiatriselle osastolle burn outin takia.
Pääset asiakkaaksi, onneksi olkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vastaus on, että ei tullut vaikka olen sitä itse pyytänyt. Ei ole kuulemma tarvetta.
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vastaus on, että ei tullut vaikka olen sitä itse pyytänyt. Ei ole kuulemma tarvetta.
miksi pyysit? oletko yh?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vastaus on, että ei tullut vaikka olen sitä itse pyytänyt. Ei ole kuulemma tarvetta.
miksi pyysit? oletko yh?
En ole. Olen pyytänyt n. 2 vuotta sitten ekan kerran, kun olin vakavasti masentunut enkä sillä hetkellä muuta apua saanut. Sain vastaukseksi voivotteluja. Toisen kerran tässä vähän aikaa sitten kun pelkäsin jo romahdusta ja nyt kolmannen kerran kun jouduin osastolle. Siksi kai, että saisimme jotain apua.
Alkuperäinen kirjoittaja miina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vastaus on, että ei tullut vaikka olen sitä itse pyytänyt. Ei ole kuulemma tarvetta.
miksi pyysit? oletko yh?
En ole. Olen pyytänyt n. 2 vuotta sitten ekan kerran, kun olin vakavasti masentunut enkä sillä hetkellä muuta apua saanut. Sain vastaukseksi voivotteluja. Toisen kerran tässä vähän aikaa sitten kun pelkäsin jo romahdusta ja nyt kolmannen kerran kun jouduin osastolle. Siksi kai, että saisimme jotain apua.
Tilannettasi ei siis katsottu lapsille vahingolliseksi eikä sen takia asiakkuutta aloitettu. Ohjattiinko sinua ottamaan yhteyttä lääkäriin/perheneuvolaan/lastensuojelun perheohjaajaan?