Mitä luulette, tuleeko lastensuojeluasiakkuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ainakaan automaattisesti. Millainen on toinen vanhempi,jos isällä kaikki kunnossa niin asia voi mennä sillä. Lasten etuahan siinä kartoitetaan,onko äidillä omasta mielestään edellytyksiä selvitä arjessa lasten kanssa.

Meille tuli lastensuojeluilmoitus kun poliisit kävivät meillä. Jouduin myös osastolle.

Tekivät osastolla haastettelun. Kaikki ok. Isä on myös kuvioissa mukana eli lapsilla ei hätää.

Just oli tentti näistä..

Siis täysin riippuen siittä millaiset olot lapsella on, millainen lapsen toinen vanhempi on huolehtimaan lapsesta? Miten sinä käyttäydyt lasta kohtaan? Onko aihetta epäillä ettei lapsi voi kodissaan normaalisti kehittyä henkisesti ja fyysisesti? Joutuuko lapsi henkisen tai fyysisen väkivallan kohteeksi? JNE JNE JNE!

Ei todellakaan ole yksiselitteinen, eikä pelkästään tuollainen välttämättä aiheuta toimintaa, kun oletettavasti lapsella on myös se toinen huoltaja.

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja vastaus on, että ei tullut vaikka olen sitä itse pyytänyt. Ei ole kuulemma tarvetta.

miksi pyysit? oletko yh?

En ole. Olen pyytänyt n. 2 vuotta sitten ekan kerran, kun olin vakavasti masentunut enkä sillä hetkellä muuta apua saanut. Sain vastaukseksi voivotteluja. Toisen kerran tässä vähän aikaa sitten kun pelkäsin jo romahdusta ja nyt kolmannen kerran kun jouduin osastolle. Siksi kai, että saisimme jotain apua.

Ja vastaus on, että ei tullut vaikka olen sitä itse pyytänyt. Ei ole kuulemma tarvetta.

miksi pyysit? oletko yh?

En ole. Olen pyytänyt n. 2 vuotta sitten ekan kerran, kun olin vakavasti masentunut enkä sillä hetkellä muuta apua saanut. Sain vastaukseksi voivotteluja. Toisen kerran tässä vähän aikaa sitten kun pelkäsin jo romahdusta ja nyt kolmannen kerran kun jouduin osastolle. Siksi kai, että saisimme jotain apua.

Tilannettasi ei siis katsottu lapsille vahingolliseksi eikä sen takia asiakkuutta aloitettu. Ohjattiinko sinua ottamaan yhteyttä lääkäriin/perheneuvolaan/lastensuojelun perheohjaajaan?

miksi pyysit? oletko yh?

Tilannettasi ei siis katsottu lapsille vahingolliseksi eikä sen takia asiakkuutta aloitettu. Ohjattiinko sinua ottamaan yhteyttä lääkäriin/perheneuvolaan/lastensuojelun perheohjaajaan?

Ei.

Yhteistyössä