mitä mä kirjoitan työhakemukseen? cv on valmiina ja ok...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iikd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iikd

Vieras
Mitä siihen hakemukseen kirjoitetaan? Oikeasti mua ei hirveästi kiinnosta tää työpaikka.
Työkkäristä vaan tuli joku ehdotus että voisin laittaa hakemuksen tuohon paikkaan.
Ja no kai se ny väliaikasesti olis ok jos sais sen paikan. Marketti myyjä\kassa hommia jne.
Eli mitä mä kirjoitan olen todella huono kirjoittamaan ja kehumaan itseäni. Apu on
todella tarpeen :|

Lue ilmoitus tarkkaan ja vastaat jokaiseen kohtaan perustellen, miksi sinä olet sellainen. Eli käytännön esimerkkejä. Työnantaja katsoo, että ohos, tuossa on vastaus kaikkeen, mitä tarvitsemme. :)

tässä sinulle cv malli joka on aika toimiva. oleppa hyvä.

Nainen parhaassa iässä etsii mitä tahansa työtä.

Kokemusta muun muassa maton alle lakaisusta, paskahuusin tyhjennyksestä, golfradan hoidosta, kuopan kaivuusta (toiselle) ja selkä tuuleen päin soutamisesta.

Lisäksi hyvät tiedot eri siiderilajikkeiden käyttäytymisestä hellepäivinä, teippimerkkien pitävyydestä kuin myös ihmisten viekkaudesta ja klemmareiden toiminnasta.

Osaan heiluttaa korvia, katsoa luottavaisesti tulevaisuuteen ja kaikki maailman laulut ulkoa.

Kielitaito: poskessa/keskellä suuta.

Erityistaitoja: etu- ja keskisormen taivuttaminen vain viimeisestä nivelestä, unennäkö hereillä ja paniikin lietsominen tyhjästä.

Voin aloittaa heti kun se minulle sopii.

loppuun allekirjoitus ja homma on valmis.

Yhteistyössä