Mitä mä laitan tolle tytölle päälle etten tunge taas liikaa vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No etkös voi päätellä edellisten päivien pukemisesta. Jos ollut hiki päässä niin vois varmaan laittaa vähemmän...
Mä en jaksa ymmärtää, kun ihmiset aina kyselee täällä mitä päälle. Mä puen ihan oman järkeni mukaan ja lapsen mukaan, jos tuntuu ihan kuumalta ja hikiseltä niin seuraavan kerran jos samanverran lämmintä niin vähennän vaatetusta.

Meillä 2v3kk:lla aamusta yllä sisävaatteiden (college-housut, t-paita ja trikoopaita) päällä vk-haalari ja päässä puuvillapipo, käsissä lapaset. Jalassa tänään lenkkarit. Päivällä vaihdetaan haalari ohuempaan takkiin ja pipo ohueen trikoomyssyyn - hanskatkin epäilemättä lähtee...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No etkös voi päätellä edellisten päivien pukemisesta. Jos ollut hiki päässä niin vois varmaan laittaa vähemmän...
Mä en jaksa ymmärtää, kun ihmiset aina kyselee täällä mitä päälle. Mä puen ihan oman järkeni mukaan ja lapsen mukaan, jos tuntuu ihan kuumalta ja hikiseltä niin seuraavan kerran jos samanverran lämmintä niin vähennän vaatetusta.

Mut sä ootkin ihan käsittämättömän fiksu ja järkevä ja kaiken päälle vielä empaattinenkin. Helppoahan tuollaisilla on.

Yhteistyössä