A
ahdistus
Vieras
Olen kolmen lapsen yksinhuoltajaäiti ja tähän asti ollut kotona. Nyt esikoinen on ekalla ja nuorin täytti kaksi. Oli tarkoitus jo lähteä töihin syksyllä, mutta siirsin sitä tammikuulle. Nyt kun vuodenvaihde lähestyy, alkoi ahdistaa. Miten jaksan lasten päiväkotiin viennit ja iltapäiväkerhosta ja päiväkodista haut pitkän työpäivän jälkeen? Olen ollut tosi masentunut eron jälkeen ja nyt vasta tuntuu että aurinko alkaa pilkahtaa risukasaan. Pelottaa, että kun aloitan työt uuvun ja masennun taas. Kotiäitiys on niin leppoisaa, ei kiirettä ja aikatauluja.
Nyt mietin, että pitäisikö vaan vielä sinnitellä kotihoidontuella ensi syksyyn kun kuopus täyttää kolme kesällä, vai lähteä töihin ja saada talous kuntoon jo nyt? Mun vanhemmat painostaa mua lähtemään töihin, koska ovat joutuneet jotain mun laskuja maksamaan nyt eron jälkeen.
Ajatukset vaan kiertää kehää enkä saa päätöstä tehtyä...
Nyt mietin, että pitäisikö vaan vielä sinnitellä kotihoidontuella ensi syksyyn kun kuopus täyttää kolme kesällä, vai lähteä töihin ja saada talous kuntoon jo nyt? Mun vanhemmat painostaa mua lähtemään töihin, koska ovat joutuneet jotain mun laskuja maksamaan nyt eron jälkeen.
Ajatukset vaan kiertää kehää enkä saa päätöstä tehtyä...