mitä mä teen, eroko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bub
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bub

Vieras
Oon loppu ja en jaksa. Päässä pyörii vaan ajatukset. Olen perfektionisti joissain asioissa pakko myöntää. Ja mies ei täytä vaatimuksiani.
Eli meillä kaikki "hyvin" omakotitalo,lapset ja 2 autoa. Mutta suhde ihan helvettiä. Ei läheisyyttä ei mitään. Mies joskus yrittää mutta itseä ärsyttää, koska mies ei huolehdi itsestään. Ei pidä itseään sisstinä ym. Ei leikkaa hiuksiaan jne. Siis että voikin ärsyttää moiset. Haluisin siistin miehen.
Mies muuten hyvä isä mutta tuntuu ettei nykyään edes puhuta, eri sängyissä nukuttu jo vuosia ja en kestä miestä lähelleni. =( Itsestäni tuntuu myös asia pahalta. Käyn itse juttelemassa tilanteesta mutta miestä ei mukaan saa.

no olet varmaan puhunut miehelle ja miehen kanssa?? ei kukaan, ainakaan minä, halua seksiä likaisen, epäsiistin jörrikän kanssa, MUTTA miehet eivät lue ajatuksia, vaikka me naiset kuinka haluaisimme, eikä aina rautalangasta vääntäminenkään auta, arki on arkea, kannattaa tarkkaan miettiä, jaksaako sitä yksin ja haluaako edes...

Herää kysymys miksi oikein olette yhdessä. Miksi miehesi on kanssasi kun et kestä häntä edes lähelläsi? Tai miksi sinä olet hänen kanssaan yhdessä yhä?

Joo, enpä tiedä. Pelko pitää yhdessä. En osaa sanoa miksi otin aikoinaan. Ihastuin tunteeseen että oli joku. Ollaan varmaan väärin perustein menty yhteen ja tuntuu pahalta. En pysty sanomaan miehelle että rakastan häntä. Tilanne on aika paha ja mennyt pahemmaksi. Ennen huolin hänet sänkyyn kanssani ja seksi sujui mutta nyt en voi sietää häntä lähelle. Olenko ihan sekaisin? Vai onko liittomme vaan niin finito? Harmittaa tämä ja en voi itseäni pakottaa läheisyyteen jos itseäni inhottaa. Siis tapasimme aikoinaan netissä ja vuoden olimme vaan puh/sähköpostilla yhteydessä. Kuvia ei lähetetty, en muista miksi. Noh, sitten kun vihdoin tapasimme ja mies halusi tavata niin olin että ei tule mitään. Alkoholilla oli sitten osuutta asiaan ja mökkireissulla johon lähdin mukaan. Menimme sänkyyn ja ihastuin siihen seksiin. Koska minulla oli ekoja kokemuksia seksistä. Kaikessa muussa olemme kuin yö ja päivä. =(

Yhteistyössä