Mitä mä teen?? jätän kohta koko imettämisen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Epäilen vahvasti että tällä meidän toisellakin lapsella on maitoallergia tai jotain muuta! Tissiä siis syö pelkästään. Hirveitä pieruja kokoajan, kakka tulee paineella ja melkein kuin vettä:( Itkua ja narinaa 24h.... Eli samoin kuin edell. lapsellamme.

Tyttö nyt 5vko. Jätänkö kokonaan tissin ja siirryn suoraan kokeilemaan ertyiskorviketta? Vai ensin tavall. korviketta jos oiskin allerginen esim. munalla tms.?? NIIN olen ollut nyt maidottomalla 2,5vko, eikä näy olevan ainakaan sillä vaikutusta:( Allergologille meinataan mennä kyllä. Mutta ajattelin että teenkö vaan itse radikaalista jotain nyt heti, kun voimat ihan loppu ja tytöllä karsee olo kokoajan. Ei nukuta yms.:( tekeeköhän ne yksityisellä heti altistuksen kun olen kerran ollut jo maidottomalla sen 2vko.??

Jaksaisitko kokeilla pari päivää erityiskorviketta ja samalla lypsää niin että maidontuotanto pysyy yllä? Parissa pääivässä huomaat varmasti eron. Jos ei korvikkeeseen siirtyminen auta niin sitetn voisit kuitenkin jatkaa imetystä. Meille sanoi allergialääkäri että lähes kaikilla maitoallergisill a lapsilla on myös muna-allergia. Syötkö paljon kananmunaa? Oliko teidän esikoisella vain maitoallergia, ei esim myös viljat?

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Jaksaisitko kokeilla pari päivää erityiskorviketta ja samalla lypsää niin että maidontuotanto pysyy yllä? Parissa pääivässä huomaat varmasti eron. Jos ei korvikkeeseen siirtyminen auta niin sitetn voisit kuitenkin jatkaa imetystä. Meille sanoi allergialääkäri että lähes kaikilla maitoallergisill a lapsilla on myös muna-allergia. Syötkö paljon kananmunaa? Oliko teidän esikoisella vain maitoallergia, ei esim myös viljat?

en syö munia sellaisenaan, mutta onhan sitä tosi monissa tuotteissa. esikolla oli vaan maitoproteiini allergia. onko noin , että pari pvä. riittää ertyiskorvikkeella näyttämään eron?

mikset jätä omasta ruokavaliosta munaa sen maidon lisäksi pois? Tsekkaa leikkeleet ym munaa ja maitoa on ihan yllättävissäkin paikoissa. Laajempaa diettiä ei kannata aloittaa ilman allergialääkärin konsultaatiota. Onko teillä mhb käytössä? Onko suihkutissi-ongelmaa? (eli nieleekö paljon ilmaa imetyksen aikana -> vatsavaivoja ja vihreää kakkaa, voi olla vaahtoistakin)

syön vain tuotteita missä ei mitään eri maidonosia(kuljen kaupassa se lista kädesssä) Munaakin tosi monessa... Itsestä tuntuu ettei mulla voimat riitä kikkailemaan et mitä syön ja mitä en:( mhb ollut alusta asti käytössä. myös mulla. tissit nyt suihkuaa aluksi pikkasen, mutta en usko että johtuu masuvaivat tollasenaan siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Meillä on kaksi lasta olleet vauva-aikana allergisia maidolle muttei kumpikaan munalle. Enkä edes tiedä ketään maitoallergista lasta jolla olisi myös muna-allergia. Että aika jännästi sanottu tuo lähes kaikilla ainakin minun korvaan..

Yhteistyössä