Mitä mä teen tälle tukalle?? Vinkkejä, ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulskis

Vieras
Eli mulla on parturi varattuna ensi viikolle, mutta ei oikein hyviä ideoita, mitä tälle tukalle tekis. Tukka on pitkä, tonne puoleenselkään, ja paksu.

Haluan lyhentää reilusti, mutta tukka sais mieluusti ylttää kiinni.
Kasvoni ovat vähäsen pyöreät ja siksi tuntuukin hölmöltä katsella tukkamalleja julkkiksilta, joilla ne tukat kyllä näyttää kivalta, mutta entäs tälläisellä tavan pullukalla sitten..?

Väri on nyt lähes musta, haluaisin ehkä jonkinlaisia raitoja vähän piristämään.
Otsatukkaa tahtoisin, mutten suoraa.

Olisko kellään mitään hyviä ideoita tai kuvia?

Alkuperäinen kirjoittaja Pulskis:
Esim. tämän tyylinen ois kiva, mutta käykö tuollanen sitten paksuposkisemmalle..?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5802503.jpg

Miksipä ei sopisi. Eihän tuossa kuvassa olevallakaan kovin kapeat kasvot ole (johtunee ilmeestä ), vaikka muuten onkin oikein hoikka. :) Kokeile, voit yllättyä! Jos ei miellytä, kasvaahan se tukka takaisin. :D

No ehkä mä sitten uskaltaudun kokeilemaan.. Siitä on vaan tosi kauan, kun mulla on ollut edes tohon hartioille asti tukka, siksi vähän hirvittää. Ja kun olen siitä ajasta kyllä kasvoista pyöristynyt.

Mutta ei kai se tosiaan auta kun kokeilla. Onneksi mun tukka kasvaa nopeasti ja olen lasten kanssa kotona niin ei tarvi välttämässä missään näyttäytyäkään, jos siitä tulee ihan kauhea :D

Yhteistyössä