V
väsynyt
Vieras
On nyt 7v. Ihan mahdoton. Lyö ja hakkaa pikkusiskoaan (4v), tekee ihan mitä vain. Äsken kaatoi maahan naamasta repien. Minua lyö ja haukkuu. Mikää ei auta, ei oikeasti mikään. Ei kohta enää pärjää sen kanssa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On aina tehnyt noin? Tilanne koko ajan pahentunut? Ota yhteyttä neuvolaan.
Tyttö vai poika? Miten isä suhtautuu ja viettääkö aikaa lasten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä tyttö 11:Jäähypiste käyttöön. Laita lapsesi jäähypisteeseen ja selitä miksi tämä sinne joutui. Vaikka lähtisi karkuun, älä luovuta vaan vie lapsesi takaisin jäähylle. Voit ottaa käyttöön myös hymypurkin. Piirrä paperillekuvia esim 30 kpl ja ota lasipurkki tai sitten jääkaapin oveen laitat niitä. Aina kun lapsi tekee esim lyö, haukkuu, potkii yms niin otat yhden hymyn pois. Viikon välein jos hymyjä on kymmenen annat hänelle pienen lahjan. Aloita hymy juttu viidestä hymystä. Toivottavasti auttaa. Piirrä tai maalaa lapsesi kanssa. Auttaisiko Minä tyttö 11.v
Alkuperäinen kirjoittaja Minä 11:Eikä ole minun vika ellet halua edes YRITTÄÄ!! Miksi kysyt apua kun et edes yritä !
Alkuperäinen kirjoittaja MiukuMaukunen:Alkuperäinen kirjoittaja Minä 11:Eikä ole minun vika ellet halua edes YRITTÄÄ!! Miksi kysyt apua kun et edes yritä !
No ei ap nyt varmaan tarkottanu sulle loukkauksena vaan ihan tokas ettei hymynaamat auta. Ei kannata kaikkea ottaa itteensä niinku joku 2-vuotias hiekkalaatikolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä 11:Eikä ole minun vika ellet halua edes YRITTÄÄ!! Miksi kysyt apua kun et edes yritä !