Mitä mä teen ton miehen kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
Kertokaa mulle ku mä olen ihan hukassa :(
Töitä tekee pitkiä päiviä,siinä ei mitään,olen jo siihen tottunut.
Mutta...kotona ollessaan ei tee mitään auttaakseen mua,ainakaan oma-alotteisesti ja harvoin pyydettäessä.
Siis ihan pieniä asioita eikä mitään imurointi/ruoan laitto yms.pitkän ajan vievää hommaa.
Kun ei ni ei!!!!!
Nytkin tässä illalla yritti lapsia saada tekemään sen minkä mä häneltä pyysin,just joo.
Tämä on oikeastaan ainut asia joka kyrsii ja TODELLA!!!!

Mä tunnen itteni aika yhdentekeväksi,siis että niillä asioilla joita mä teen kodin ja lasten hyväksi ei merkkaa miehelle paljoakaan vaikka toisin aina välillä sanoo.
Tuo sen käyttäytyminen tällasissa tilanteissa mitätöi kaiken...

Lopeta kotitöiden teko viikoksi tai kahdeksi. Teet ruuat vain ittelles ja lapsille. Syötte enneku mies tulee töistä. älä pese sen pyykkejä. Jospa sitte tajuais. ÄLä alistu.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Lopeta kotitöiden teko viikoksi tai kahdeksi. Teet ruuat vain ittelles ja lapsille. Syötte enneku mies tulee töistä. älä pese sen pyykkejä. Jospa sitte tajuais. ÄLä alistu.

Just tätä mä olen miettiny!!!!!
Mutta,mä en pysty elämään sikolätissä,ja tuskinpa se miestäkään paljoa hetkauttas,vois pian jotain mainita,thats it.
Mut toi ruoan laitto vain itelle ja lapsille sekä pyykin pesemättä jättäminen...
Pitäsköhän prkl tehä niin??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
ehkä hän on yliväsynyt. järjestäkää yhteistä aikaa

Hän on ollut tollanen jo piiiitkän aikaa.
Yhteistä aikaa järjestäisin mielelläni mut tekee 7 päivää töitä,huomennakin lähdössä.

ilmankos onkin väsynyt eikä jaksa kootna mitään. Enempi ihmetyttää ettet sä tunnu tajuavan
Työtahtia kannattaisi hiljentää enenkuin tulee loppuunpalaminen

Toi mainos tossa välissä on aika korni. "Lapsesi ripuli on tärkeää hoitaa oikein". Siitä ei nyt varmaan apua kuitenkaan.
Jätä tosiaan vaikka ukon pyykit pyykkaamatta ja sukat lajittelematta, että lajittelee itse. Jos jotain tajuaisi.

ehkä hän on yliväsynyt. järjestäkää yhteistä aikaa

Hän on ollut tollanen jo piiiitkän aikaa.
Yhteistä aikaa järjestäisin mielelläni mut tekee 7 päivää töitä,huomennakin lähdössä.

ilmankos onkin väsynyt eikä jaksa kootna mitään. Enempi ihmetyttää ettet sä tunnu tajuavan
Työtahtia kannattaisi hiljentää enenkuin tulee loppuunpalaminen

Mä tajuan,liiankin hyvin :(
Ite mies ei tunnu tajuavan mitä menettää tolla jatkuvalla työnteolla!!!
Sitä mäkin pelkään että burn out tulee kohta :(
Hänen tarkotus olis kyllä pikkuhiljaa siirtyä eri alalle että sitä kautta tulis helpotusta hänelle,mut jotenkin mä sitä epäilen ku viimeiset 20 vuotta on tehny enemmän ja vähemmän töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mutta...kotona ollessaan ei tee mitään auttaakseen mua,ainakaan oma-alotteisesti ja harvoin pyydettäessä.
Siis ihan pieniä asioita eikä mitään imurointi/ruoan laitto yms.pitkän ajan vievää hommaa.
Kun ei ni ei!!!!!
Nytkin tässä illalla yritti lapsia saada tekemään sen minkä mä häneltä pyysin,just joo.

Mä tunnen itteni aika yhdentekeväksi,siis että niillä asioilla joita mä teen kodin ja lasten hyväksi ei merkkaa miehelle paljoakaan vaikka toisin aina välillä sanoo.

meillä mies on kans aina töissä!!! mut en kyl vaadi illalla kymmene aikaan et alkais imuroimaan tai peseen pyykkiään. minä teen kotityöt,puutarhan ja paperityöt ja hän viljelee maata ja hoitaa noi työt. ei meillä ole 20.v ollut epäselvyyksiä näissä asioissa ja lapsia on hoitanut kun on asiasta sovittu (lähinnä talvisaikaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Ootte varmaan puhunu? Ja puhunu? Ja vielä kerran puhunu? Eikä mee perille?
Sitten kiristys. Muuta en osaa nyt sanoa. Naiselliset keinosi käyttöön :saint:

Olen mä yrittäny puhua mut hän vääntää sen ihan päälaelleen,siis ihan kumma juttu.
Ku puhuin että olis mukavaa että meillä olisi joskus muuallakin yhteistä aikaa kuin telkun äärellä niin se käänti jutun niin että mä tarkotan että hänen täytyy jäädä suurin piirtein kokonaan kotiin viettämään perhe-elämää.
Puhuppa sitte tollasen kanssa!!!

Aivan juuri kuin minun mieheni. Hän teki pitkää päivää töissä ja jatkoi töitä kotonakin. Jos lapsille olisi pitänyt antaa jotain tms, niin hän huuteli sohvalta isoimmalle ohjeita.

Meillä juttu päättyi niin, että mies sairastui työuupumukseen ja vakavaan masennukseen. Sairaalassa meni puolitoista kuukautta. Toivottavasti hän on nyt oppinut sen, että työ ei ole ykkösasia elämässä. Työ meni, mutta henki ja perhe säilyivät :)

Olen mä yrittäny puhua mut hän vääntää sen ihan päälaelleen,siis ihan kumma juttu.
Ku puhuin että olis mukavaa että meillä olisi joskus muuallakin yhteistä aikaa kuin telkun äärellä niin se käänti jutun niin että mä tarkotan että hänen täytyy jäädä suurin piirtein kokonaan kotiin viettämään perhe-elämää.
Puhuppa sitte tollasen kanssa!!!

Niin ja mitä sä tarkotat naisellisilla keinoilla? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ihan tyytyväinen:
Kun ei ni ei!!!!!

meillä mies on kans aina töissä!!! mut en kyl vaadi illalla kymmene aikaan et alkais imuroimaan tai peseen pyykkiään. minä teen kotityöt,puutarhan ja paperityöt ja hän viljelee maata ja hoitaa noi työt. ei meillä ole 20.v ollut epäselvyyksiä näissä asioissa ja lapsia on hoitanut kun on asiasta sovittu (lähinnä talvisaikaan)

Mut hän varmaan auttaa sua jos sä tarvit apua jossa menee joku minuutti pari?Tätä mä ajan takaan enkä suinkaan sitä että siivoamaan pitäis alkaa,ei.
Mielelläni mä talon siistinä pidän ja ruoan teen sun muut,kotiäitinä kun olen.

seksin pihtaamistako meinaat? eipä kannata...lähtee vieraisiin

oletko itse kotiäitinä...mun mielestä ku olin kotona ja mies töissä niin siivosin ja teisn ruoat jne...se oli mun "työni"...ei siihen niin kauaa aikaa menny hj alapsillekki jäi aikaa, sit sai illanl nauttii koko porukk aku ei kellään ollu pakollisia hommia...joskus kyllä mies vapaalla saatto imuroida jne j avapaista sovittiin muutenki..jos mul vapaa huomen ni sil esim seuraavan vkl ...

Kun ei ni ei!!!!!

Mut hän varmaan auttaa sua jos sä tarvit apua jossa menee joku minuutti pari?Tätä mä ajan takaan enkä suinkaan sitä että siivoamaan pitäis alkaa,ei.

joo kyllä se auttaa kun pyytää, just tänään otti moottorisahan ja veti pari köynnösruusua alas kun pyysin!
eli tällästä pientä "miehistä"

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

seksin pihtaamistako meinaat? eipä kannata...lähtee vieraisiin

No ei sitä. Kierous. Huijaa miestä tekemään hommia, siis järjestää tilanteen niin ettei sillä ole vaihtoehtoa. Kamoon naiset, kyllä te osaatte

siis ajattelin vain jos olet kotona niin miksi olet siellä...?jos toinen on 7 päivää viikossa töissä niin miksi pitäisi vielä kotona tehdä jos siellä on joku 7 päivää töissä...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
oletko itse kotiäitinä...mun mielestä ku olin kotona ja mies töissä niin siivosin ja teisn ruoat jne...se oli mun "työni"...ei siihen niin kauaa aikaa menny hj alapsillekki jäi aikaa, sit sai illanl nauttii koko porukk aku ei kellään ollu pakollisia hommia...joskus kyllä mies vapaalla saatto imuroida jne j avapaista sovittiin muutenki..jos mul vapaa huomen ni sil esim seuraavan vkl ...

Minähän olen sanonu jo useampaan kertaan että en tarkoita imurointia/ruoan laittoa ym. VAAN sellasta jossa menee se minuutti pari.
Esim.just jokunen tunti sitten ei voinu hakea eteisestä ruokapusseja jotka olin kaupasta hakenu.Itelläni oli kädet täynnä muuta hommaa ja maidot lämpeni kokoa ajan sielä eteisessä.
Lapsia vaan yritti että hakekaa te!!!
Tällasia pikku juttuja ei voi tehä.Tunnen ettei mun teoilla ole mitään arvoa ku ne voi noin vaan sivuuttaa...:(

Alkuperäinen kirjoittaja mitä itse teet päivät...:
siis ajattelin vain jos olet kotona niin miksi olet siellä...?jos toinen on 7 päivää viikossa töissä niin miksi pitäisi vielä kotona tehdä jos siellä on joku 7 päivää töissä...

Lue hyvä ihminen lue mitä mä tarkotan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun ei ni ei!!!!!

joo kyllä se auttaa kun pyytää, just tänään otti moottorisahan ja veti pari köynnösruusua alas kun pyysin!
eli tällästä pientä "miehistä"

JUST TÄTÄ MÄ TARKOTAN!!!!!!!!!!!

joo ymmärrän mitä tarkoitit. ei se meilläkään ihan ilman pyytämättä mene...! ja useasti pitää pyytää samaaa asiaa kun ei muista/kerkee. olisko joku miehinen valikoiva kuulo kun ei aina kuule lasten pyyntöjä jos mä en "suomenna" sille että mitä ne pyytää:-))
pääasiassa tuo mies on hyvä isä ja ihana mies mut kyllä noi pikku jutut useasti kestää ja kestää, mieluummin lukee lehteä. ja usein olen minä ne sitten jo aikoja sitten tehnyt...

Yhteistyössä