MITÄ mä teen ton poikaan kanssa! Vaippa asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Esimerkkitilanteet:
1.Poika ilman vaatteita sängyssä vaippa päällä. Kun menen hakemaan poikaa, poika repinyt vaipan pois ja pissannut mahdollisesti lattialle.

2. Pojalla on housut ja paita. Poika ottaa paidan pois, pistämällä kädet kaula-aukosta ja jättämällä sen "hameeksi lanteille. Ennen sitä (luultavasti) ottanut housut pois ja vaipan. Hyvässä lykyssä pissannut paitaan.

3. Pojalla body ja housut. Sama toistuu...

4. Pojalla vaippahousut ja kokoyöpuku. Aamulla ei mitään päällä ja mahdollisesti pissat lattialla/patjalla.

Ja kaiken tämän tekee ihan hissukseen kaikessa hiljasuudessa. Yrittänyt myös kuunnella oven takana onko jo hereillä mutta poika voittaa 6-0. Eli nukkuu vielä silloin kun käyn kuuntelemassa. Ja kun kuulen, että on hereillä, vahinko on jo yleensä tapahtunu.

Millä mä sen sidon siihen vaippaan kiinni ettei tarttis lakanoita olla joka päivä vaihtamassa!!!

Kiitos etukäteen vastauksista :)

Meillä autto vastaavassa tilanteessa sellainen body, mistä ei pystynyt pujottautumaan kaula-aukosta. Alaosan neppareita ei onneksi saanut auki. Eli ostin sellaisia ns. kauluspaitabodyja, joita käytettiin yöppärinä.

Meillä autto vastaavassa tilanteessa sellainen body, mistä ei pystynyt pujottautumaan kaula-aukosta. Alaosan neppareita ei onneksi saanut auki. Eli ostin sellaisia ns. kauluspaitabodyja, joita käytettiin yöppärinä.

Meijän poika saa nimenomaa aina ne alanepparit auki ja body voi olla paikallaan mutta vaippa on nyppästy pois ja lopputuloksen jo sit taas tietää!!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja käännä;22483498:
pyjama nurin, siis vetoketju selän puolelle?

Mulla ei oo vetoketju yökkäreitä kun vaan niitä mistä saa "pohjan" auki :D Ja kun ne on vielä tosi tiukassa ne napit niin siks ihmettelenkin miten kummassa saa auki. Oon miettinyt että laittais sellaset housut, mis on kiristys naru, mutta sehän on ihan kamalaa nukkua liian kireillä housuilla :(

Meijän poika saa nimenomaa aina ne alanepparit auki ja body voi olla paikallaan mutta vaippa on nyppästy pois ja lopputuloksen jo sit taas tietää!!! :(

Ei sitten auta joku esim. vetskariyöppäri väärin päin eli ketju selkäpuolelle? Tai sitten joku olkaimellinen potkupuku-tyyppinen asu, josta sitoo selkäpuolelta ne olkaimet yhteen, että ei välttämättä pääsis pujottautumaan pois?

Mulla ei oo vetoketju yökkäreitä kun vaan niitä mistä saa "pohjan" auki :D Ja kun ne on vielä tosi tiukassa ne napit niin siks ihmettelenkin miten kummassa saa auki. Oon miettinyt että laittais sellaset housut, mis on kiristys naru, mutta sehän on ihan kamalaa nukkua liian kireillä housuilla :(

Jaa mitenkö saa auki? No, istuu ja kaksin käsin kiskoo auki kuten mun tenava teki...

Alkuperäinen kirjoittaja käännä;22483711:
lukkohakaneula selkäpuolella? taitava saa olla.

no oli hakaneula millanen tahansa, en uskaltais laittaa lapselle vaatteisiin.. sen verran ainaki meän poika pyörii unissaan ettei vaan aukea kesken unien... meillä saa poitsu ainaki tollaset lasten turvahakaneulat auki...

Yhteistyössä