Mitä mä teen tuon pojan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Se syö isovarpaitaan :x Aina kun on menossa nukkumaan tai katsoo tv:tä. Kynsi on niin lyhyt, että se on välillä niin kipeä, että kävely on vaikeaa. Kynsinauhat aivan kirkkaanpunaiset ja sitte pahin paikka on varpaan kärki, josta se syö nahan pois ja se on koko ajan verillä :| Ei auta se kynsiin laitettava pahamaku, eikä sukat... Nuo varpaat on kyllä niin inhottavat jo, mutta se ei lopeta, vaikka ne tulee noin kipeäksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja nikittä:
onko pojalla siihen joku syy?tai mistä se on lähtösin tuo tapa..

Mä oon aina syöny kynsiä, en tosin varpaiden. Se on sitte ottanu musta mallia, aluksi söi vaan sormia ja nyt sitte on siirtyny varpaisiin. Ei ne aiemmin noin kamalassa kunnossa oo ollu. Ehkä se lopettaa, ku mäki oon vihdoin ja viimein saanu kasvatettua kynnet :whistle: On vaan vaikea päästä tavasta eroon :|

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
onko pojalla siihen joku syy?tai mistä se on lähtösin tuo tapa..

Mä oon aina syöny kynsiä, en tosin varpaiden. Se on sitte ottanu musta mallia, aluksi söi vaan sormia ja nyt sitte on siirtyny varpaisiin. Ei ne aiemmin noin kamalassa kunnossa oo ollu. Ehkä se lopettaa, ku mäki oon vihdoin ja viimein saanu kasvatettua kynnet :whistle: On vaan vaikea päästä tavasta eroon :|

niinhän siitä on vaikeeta päästä.harrastin tota ah niin herkullista juttua sellaset 15vuotta..nyt en oo enää aikoihin purru kynsiä,ku mulla on kohta vuoden ollu rakennekynnet,ja sitä enenn käytin satunnaisesti näitä tekokynsiä.

mutta takaisin poikaan..ahkerasti vaan laittamaan poikaa tekemään jotain muuta juttua kun alkaa varpaat maistuun.siis jos mahdollista.kun ne varpaat on ny revitty auki,niin kannattaa varmaan puhistaa ne ja laittaa jotain voisetta.toivottavasti ne ei nyt tulehu sentään

Se vaan aina niin huonoon aikaan järsii niitä, ku nukkumaan mennessä on pahin aika ja sillon en oo sitä sielä estelemässä :/ Mä lopetin kans kynsien järsimisen rakennekynsien avulla, niiden jälkeen en oo omiakaan enää syöny :D Ja yli 20-vuotta taisin kynsiäni järsiä :kieh:

Se vaan aina niin huonoon aikaan järsii niitä, ku nukkumaan mennessä on pahin aika ja sillon en oo sitä sielä estelemässä :/ Mä lopetin kans kynsien järsimisen rakennekynsien avulla, niiden jälkeen en oo omiakaan enää syöny :D Ja yli 20-vuotta taisin kynsiäni järsiä :kieh:

minkäs ikäinne tää poitsu sit on?onko ennä siinä iässä et voisit satuja hälle lukee iltasel,nii ei pääsis jyrsiin.toivottavasti löydätte pulmaan jonkun ratkaisun:)

minkäs ikäinne tää poitsu sit on?onko ennä siinä iässä et voisit satuja hälle lukee iltasel,nii ei pääsis jyrsiin.toivottavasti löydätte pulmaan jonkun ratkaisun:)

Vähä päälle neljä. Illalla luetaan ja sitte kaksostet jää ittekseen sinne makoilemaan, niin sillon se alottaa järsimisen. Mutta sitte mä en voi sinnekään jäädä, ku sitte nukahtaminen kestää vaikka kuinka kauan... Pitää koittaa rasvata jollain rasvalla ja sanoa, että se on myrkyllistä, eikä voi saa mennä suuhun. Jos laittais vaan ihan tavallista kosteusvoidetta :/ ja kokeilla kynnelillä ja laastarilla :D

No tämä ei ehkä auta noin nuorelle, mutta ainakin voi kokeilla... Pureskelin teininä kynsiäni, ja sitten kerran eräs arvostamani aikuinen (ei siis vanhemmat) katsoi kynsiäni ja sanoi että ovatpa todella ruman näköiset. En sen jälkeen enää purrut kynsiäni, vaan ovat nykyään tip top :saint:

Yhteistyössä