Mitä mä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Taas näin aattoillan yksinäisyydessä pähkäilen eli.. Olin varatun miehen kanssa yhen illan n. kk sitten. Ihastuin tähän mieheen päätä pahkaa, juteltiin tuntikausia ( minkään sortin fyysistä kontaktia meillä ei ollut ). Mies kertoi ettei ole varma onko rakastunut nykyiseen naiseensa, välillä tuntuu että on ja välillä että ei. Myönsi myös vetovoiman välillämme ja kertoi olevansa minustakin kiinnostunut.. En aio ottaa mieheen yhteyttä, ei ole minun paikkani sotkeutua toisten parisuhteeseen. Tuntuu vaan kamalalle jäädä sitten ite vaan haikailemaan. Uskallankohan mä toivoa että hän olisi minusta kiinnostunut? Tuttavien kautta kuulin että kohtelee naistaan välillä todella ikävästi, eli remuaa juomassa eikä koskaan kotona, tekee sikana ylitöitä ja menne huitelee kavereillaan. Toisaalta taas välillä viettää koti-iltoja, mutta harvemmin... Ääh, pakko oli jotenkin saada ajatukset purettua, kiitos palstalle!

Kuulostaa sellaiselta mieheltä jota en ottais vaikka maksettais..mieti tarkkaan haluutko 2 vuoden kuluttua itse istua yksin himassa ja odottaa että koska se äijä suvaitsee saapua kotiin, missä lienee sit ollutkin.

Kokemuksesta voin sanoa että ei kannata haikailla varatun perään. Ja jos kohtelee nykyistään noin typerästi niin tekee varmasti samoin myös sulle.
Onko heillä muuten lapsia? Siis ihan muuten vaan kyselen.

Kun nimenomaan mies ei ole sellainen! Sen takia oletan ettei hän todella todella rakasta naistaan, edellinen 4 vuoden suhde oli kumminkin täysin erilainen. Lapsia heillä ei ole. Mä kyllä tiedän että mies ois mun arvonen, mutten tosiaan mene toisten parisuhteeseen sekaantumaan vaan toivon miehn tekevän ratkaisunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun nimenomaan mies ei ole sellainen! Sen takia oletan ettei hän todella todella rakasta naistaan, edellinen 4 vuoden suhde oli kumminkin täysin erilainen. Lapsia heillä ei ole. Mä kyllä tiedän että mies ois mun arvonen, mutten tosiaan mene toisten parisuhteeseen sekaantumaan vaan toivon miehn tekevän ratkaisunsa.

Siis ei ole sellainen. Millainen...? Miksi kohtelee nykyistään huonosti? Ja toi että ei tiedä rakastaako vai ei kuulostaa jotenkin ihmeelliseltä. Kai sen nyt tietää, rakastaako vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kunnon mies eroaa ennemmin kuin jää suhteeseen missä kohtelee toista osapuolta huonosti.

Siis ei ole semmonen ajattelematon venkula, vaan sill on paha olla joten kai se siksi tekee niinkun tekee, siitä oli puhetta. Ja nimenomaan kun välillä tuntuu etäon ja välillä että ei, ei se oo aina ihan helppoo.

Entäs toi remuaa juomassa eikä ole kotona? Sun kanssako olisi kotona? En siis halua masentaa sua vaan haluan vaan että todella ajattelet asiaa. Mä oon käyny ite läpi sellasen elämänkoulun että en suosittele kenellekään. Sekaannuin varattuun mieheen jne. Ja huonosti homma päättyi, olen vieläkin aika rikki vaikka hommasta on jo aikaa.

Niin siis mies on aina ollut semmonen kotirotta, mut nyt viimesen kk:n aikan viihtyny turhankin kanssa poikien kanssa kylillä. Jotenkin vaan tuntuu niin vaikeelta vaan unohtaa, en ole koskaan enne tuntenu samanlaista yhteyttä toiseen ihmiseen.

Ihan kolmen kilometrin säteellä asutaan.. Naisystävähän se on, jos tarkkoja ollaan mutta kyllä, en varsinaisesti tunne mutta tiesän ja heipat sanotaan jos jossakin törmätään. Enkä mä tosiaan halua tunkea, olla syynä toisten juttuihin, mutta silti tulee ajateltuu että jos hän oiskin se mun mahdollinen onni, pitkästä aikaa.

Mä en oikein osaa auttaa. Toisaalta kauempana asuminen voisi auttaa unohtamaan mutta toisaalta, saatatte törmätä toisiinne ja ehkä saisitte juteltua. Miten se teidän juttutuokio sitten päättyi?
Onko sulla lapsia? Missäpäin asut? Mä oon siis todellakin sinkku ja ollut tosi kauan. Mutta en ole vielä mitenkään epätoivonen vaan pikemminkin epäluuloinen ja varatut miehet saa lähtöpassit ihan saman tien.

Me sillon perjantai-iltana osuttiin samaan aikaan huoltsikalle, jäätiin juttuun ja mentiin mun luo. Aamulla kuuden aikaan mies lähti kotiinsa. Seuraava päivänä tuli yllättäen ovelle, viipyi kuutisen tuntia ja lähti kotiinsa, sanoin etten halua tapailla varattua kun kummallekkin tulee tunteet peliin, vieläkin vahvempana. Mulla on kaksi lasta. Ja mä olen kyllä pariin kertaan osunutkin miehen tielle, mutten ole edes ajatellu muuta kuin moikkaavani koska hän on vieläkin varattu. Onhan mullakin epäilykseni, mä vaan haluasin taas uskaltaa luottaa. Savossa me asutaan.

Yhteistyössä