Mitä mä teen :(:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jade

Vieras
Olen 1kk ikäisen ihanan pojan äiti ja rakastan häntä yli kaiken mutta en osaa olla äiti. Mieheni on synnytyksestä asti käyttäytynyt kuin lapsi olisi hänen pelkästään ja minä olisin vain synnyttänyt hänet eikä minua sen jälkeen enää tarvita kuin korkeintaan pyykinpesuun. Mieheni ja minä olemme erkaantuneet toisistamme ja nukummekin eri huoneissa enkä näin ollen saa edes nukkua lapseni kanssa samassa huoneessa enää sillä mieheni tahtoo nukkua HÄNEN poikansa kanssa ja vauva tarvitsee isänsä läheisyyttä ja turvaa. Minäkin tahtoisin olla poikani kanssa ja rakastaa ja hoitaa häntä mutta mies sysää minut sivuun. Tahtoisin olla tärkeä pojalleni mutta mitä voin tehdä, en todellakaan osaa olla hänen äitinsä! Olemme puhuneet että muuttaisin pois heidän luotaan koska suhteemme on käytännössä ohi mutta rakastan poikaani jonka kanssa mieheni ei anna minun olla...

tämä tottakaan!!?? ihana mies, liiankin koska sinut sysää sivuun, mutta jos noin omistautuu lapselleen!!!!! menehän nukkumaan samaan huoneeseen heidän kanssa jos yhdessä olette, se on sinun oikeus olla lapsesi ja miehesi kanssa. imetätkö?

parisuhde terapiaan, perheneuvolaan...neuvolasta aloittaisin ja sit tuosta perheneuvolasta..lapsi tarvii niin isän kuin äidinkin.. jos mahollista lapsi vähäksi aikaa johonkin mukavaan paikkaan hoitoon ja äiti ja isä yhteiselle lomalle!! Ja "pakota" mies mukaan... älä vielä luovuta.. muista että vika ei ole sinussa eikä miehessäsi vaan teissä kummassakin!! Erilleen muuttaminen ei ole ensisijainen ratkaisu...

No hyvänen aika mikä ukko! Jos imetät vauvaasi, niin mitä järkeä on nukkua eri huoneissa. Oletko kysynyt mieheltäsi hänen motiiveistaan, kun tuolla tavalla käyttäytyy? Minäkin ehdottaisin perheneuvolaa, älä hyvä ihminen suostu tuollaiseen. Ja kun sanot että et osaa olla äiti pojallesi, niin kysynpä vaan onko sinulle annettu edes mahdollisuutta siihen?! Voimahali :hug:

eihän tuo nyt ole normaalia isältä.yrittääkö hän nyt vain että lähdet ja hän jää kaksin pojan kanssa.miksi hän käyttäytyy näin? kait imetät vauvaa? vai syöttääkö isä poikaansa pullosta?

Lääkitykseni takia en saa imettää koska lääke imeytyy äidinmaitoon, eli korviketta syö pullosta. En todella tiedä mitä tehdä, olen masentunut ja pelkään että jos olen vauvani lähellä, hän kärsii ja vaistoaa masentuneisuuteni. Mies ei anna vauvaa edes syliini, sanoo että hän on nyt oman poikansa kanssa. Olen niin masentunut tästä tilanteesta. Tahdon vaan että vauvalla on hyvä olla ja toivon ettei hän vaistoa masennusta tai kärsi tilastani, siksi olemme puhuneet pois muutostani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lääkitykseni takia en saa imettää koska lääke imeytyy äidinmaitoon, eli korviketta syö pullosta. En todella tiedä mitä tehdä, olen masentunut ja pelkään että jos olen vauvani lähellä, hän kärsii ja vaistoaa masentuneisuuteni. Mies ei anna vauvaa edes syliini, sanoo että hän on nyt oman poikansa kanssa. Olen niin masentunut tästä tilanteesta. Tahdon vaan että vauvalla on hyvä olla ja toivon ettei hän vaistoa masennusta tai kärsi tilastani, siksi olemme puhuneet pois muutostani.

Ei oo totta... :o

NYT apua hakemaan koko perheelle... kuulostaa et teidän perheessä luottamuksen puute on aika iso ongelma!! tarvitte nyt apua, ja sitä saa perheneuvolan kautta!!! ja ehdottomasti mies mukaan, myös hän tarvii nyt apua, koska tuo ei kuulosta terveeltä!! Ei ole lapsen vika et sua masentaa...etkä sä voi sitä lapselle tartuttaa

Kuulostaa niin oudolta tapaukselta, että onkohan tämä tottakaan. Ensinnäkin mies kuulostaa jollain tavalla sairaalta tuossa omistautumisessaan ja lapsen omimisessa. Toisekseen sinä ap kuulostat melko tiskirätiltä (anteeksi vaan) jos annat miehen noin vaan syrjäyttää sinut oman poikasi elämästä! Ja vielä pakottaa toiseen huoneeseen nukkumaan vai menitkö sinne omasta halusta? Kyllä sinullakin oikeudet on, älä turhaan alistu ja nöyristele. Lapsi tarvitsee myös äitiään.

Hei, sinä olet lapsen ainut ja paras äiti! Sinulla on täysi oikeus viettää aikaa lapsen kanssa eikä isä voi sitä sinulta riistää! Jos miehesi ei ymmärrä järkipuhetta niin soita johonkin ja kysy miten tilanteessa tulisi menetellä. Eikai isä sinun sylistä vauvaa väkisin ota, jos otat hänet syliin? Rohkeasti vaan vauvaa hoitamaan!

Nyt ryhdistäydyt ja otat oman aikasi vauvanne kanssa! :)
Tsemppiä!

Yhteistyössä