Mitä mä teen?!

14.07.2007
696
0
16
Poika (2v3kk) aloitti hoidossa 2.1., koska mulla alkoi työt. Nyt sain kenkää tänään ja jään siis työttömäksi, koska oman alani töitä en pysty enää tekemään :ashamed:

Mitä mä teen ton hoito- kuvion kanssa? En raaskis ottaa poikaa pois sieltä, kun hän on just sinne sopeutunut ja hoitaja on älyttömän ihana (pph). Mutta ilkeenkö mä olla vaan kotona ja poitsu hoidossa.
Toisaalta jos saakin töitä jostain vaikka viikon-parin-kuukauden päästä niin sitten pitäis taas hankkia uus paikka... MUR!!!

Hitto, että menee vaikeaksi.

Tuota 2kk vaille 5 vuotiasta en kyllä ainakaan ota enää kotihoitoon, koska hän tarvitsee päivähoidon kavereineen ym.

:headwall: :headwall:

Muuta lasten hoitoaika osapäiväiseksi tai että ovat hoidossa vaikka vain muutaman päivän viikossa, säästyy sit vähän hoitomaksuissakin, mutta hoitopaikka pysyy samana...

No helpompihan sinun on käydä työhaastatteluissa kun lapsella on jo valmiiksi hoitopaikka.

Voithan pitää kokopäiväpaikan mutta vie lapsi vähän myöhemmin tai hae aikaisemmin hoidosta.Mun mielestä ehkä kannattaa pitää hoitopaikka jos olet kuitenkin töitä etsimässä.

Jos etsit aktiivisesti töitä niin antaisin olla tutussa hoitopaikassa. Eihän sitä tiedä että jos vaikka saat kuukauden päästä töitä ja tietenkin se lapsen hoitopaikka on annettu toiselle, niin taas pitää sopeutua uuteen paikkaan. Kyllä minusta voi olla hoidossa.......

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No helpompihan sinun on käydä työhaastatteluissa kun lapsella on jo valmiiksi hoitopaikka.

Voithan pitää kokopäiväpaikan mutta vie lapsi vähän myöhemmin tai hae aikaisemmin hoidosta.Mun mielestä ehkä kannattaa pitää hoitopaikka jos olet kuitenkin töitä etsimässä.

Totta hitossa mä etsin töitä. Ei musta oo makaamaan kotiin... :headwall:
Toi pph:n paikka on nimenomaan kokoaikainen, hoitoaikaa pitää tulla 52h/2vko. Eli ei siitä hirveästi voi tinkiä, korkeintaan päivän viikosta, jos sitten muina päivinä on vähän pidempään.
Ja koska hoitopaikka on lähes 10km päässä niin miehen pitää viedä ja hakea muksut, mä en pääse niitä hakemaan sen aikaisemmin :ashamed:

Hitto, että suututtaa tää tilanne :headwall: |O