Mitä mä tekisin? (ennenkin tästä täällä jauhanut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Asutaan siis hometalossa ja 3kk ollaan asuntoa haettu. Vaikeaa siis ollut.

Miten mä nyt tekisin tän asian kanssa, nyt olis tarjolla siistikuntoinen kämppä, josta vois heti tehdä sopimuksen ja varmistaa sillä että on varmasti meidän, tää kuitenkin pitäis tehdä ilman näyttöä. Tai odottaa ensiviikkoon että pääsee asuntoa katsomaan, silloin on se riski että mukaan kuvioihin ehtii tulla muitakin hakijoita, sitten asunnon saamisesta ei ole takeita.

Ja me tosiaan tarvitaan se kämppä, vaihtoehtoja ei muita tällähetkellä ole, eikä mistää ole tärpännyt.

Onhan siinä omat riskinsä, varsinkin kun on kerran jo huijattu meidät muuttamaan tähän hometaloon.

Mut uskon kuitenkin, että tuleva asunto on varmasti terveellisempi asua kuin tämä ja se on nyt tärkein.
Tuleva asunto olis kerrostalossa, enkä usko niiden olevan samassa jamassa kuin tämän omakotitalon.

ap

En muista selititkö viimeksi, MIKSI IHMEESSÄ pitäisi tehdä sopimus ilman näyttöä? Onko kuvia? Voiko välittäjään luottaa?

Ei mikään pakko olekaan, mut pelkään että jos odotan ensiviikkoon näyttöä, niin sinne tulee sitten muitakin halukkaita ja meidän mahikset saada se...vähenee :(

En tiedä voiko välittäjän puheisiin luottaa, mutta olen kuullut puhelimesta läpi kun asukas sanoi välittäjälle että "onhan tämä hieno asunto", sopiessaan puhelimessa näyttöä.

Välittäjän mukaan asunto on parempi kuin hyvä ja erityisesti muutama vuosi sitten saneerattu saunatila on tosi hieno. Kuvia en ole nähnyt, ainoastaan talosta ulkoapäin.

Yhteistyössä