Mitä mä tekisin? (hyvin turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mietin aivan samaa.. että kehtais jollekin tutulle soittaa jolla lapsia on että saiskos heille leikkimään tulla ulos kuite niin että itsellekin ois seuraa ?

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja AAM:
mietin aivan samaa.. että kehtais jollekin tutulle soittaa jolla lapsia on että saiskos heille leikkimään tulla ulos kuite niin että itsellekin ois seuraa ?

miksi et kutsu teille?

emmä tohti ko mies nukkuu vielä ja lapset jos on seuraa niin pitäis kauhiaa meteliä :)
uimahalli on poissuljettu kun on 2,5v ja 4kk ikäset lapset, tarttii toisen käsiparin..toisaalta voisin veljeäni ja hänen vaimoaan vaivata.. kiitos ideasta. Täytyypä pirauttaa myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja AAM:

Hmm... ei mulla oikein ole sellaisia tuttuja :ashamed:
Siis tässä lähellä asuvat tutut on töissä tai mökillä ja seuraavt vaihtoehdot asuvat sitten paljon kauempana esim. Turkilmas 30km:n päässä :|

Mun tekis itseasiassa mieli lähteä kirpputorille, kun Turun länsikeskuksessa on yksi paljon kehuttu, jossa en koskaan ole viel käynyt. Mutta kun mulla ei ole tavallaan mitä tarvetta ostaa mitään niin kannattako sinne mennä jos ei etsi mitään?

Kandee mennä kiertelemää ja kattelemaan muuten vaa siis kirppikselle...Kävin eilen ja löysin itelleni vaikka ja mitä..Osa oli pakko jättää poskin ku en raaskinu ostaa..muun muassa löysin kolme paitaa kuin uutta ja aqdidaksen superstarit(kuin uudet) ja vain yhteensä 7,50e.

Yhteistyössä