Mitä mä tekisin? Koulu vai työ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olen suuratalouskokki mutta ala ei kovin kiinnosta. Huono palkka, raskasta ja monesti vielä vain 7 tuntia, jopa alle. Eikä kovin vaikeaa, kaipaisin ehkä haasteita. 2 lasta on, amk-tutkinto mietityttää.Tradenomiopiskelut kiinnostaisi mutta mistä olen varma että ne kiinnostaa tarpeeksi?? Jos en jaksakaan tai osaa. Jaksanko opiskella kunnolla, kaikki kokeet, tehtävät ja muut vapaa-ajalla tehtävät jutut. Tuliskohan isompi innostus myöhemmin vai harmittelisinkohan myöhemmin kun en opiskellutkaan? Ja kuinka paljonhan vaikuttaa työn saantiin jos en tekis töitä opiskelujen ohella? Aiemmin tein ja se oli liian raskasta. En jaksais enää ruveta siihen..
Onko täällä muita jotka on vaihtaneetkin alaa ja lähteneet ihan opintotuella opiskelemaan vaikka on useampi lapsi?

Mietippä olen AMK:ssa ja päivät ainakin nyt on pitkiä eli viiteen, joskus voi olla kahdeksaan illalla. Eipä paljoa perhettä näe... Tietysti välillä on helpompaakin =) Teen joka ilta aina koulutehtäviä, niin ei tarvi öisin valvoa. Mielestäni työmäärään nähden ja muutenkin se opintotuki on todella surkea.