Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Saako poika raivata muualla ja muiden kanssa? Esim siellä eskarissa muille lapsille ja tädeille vai onko se vaan teillä kotona tuollainen?
pelkästään kotona. jos joku muu sanoo esim vieraissa ettei jotain saa tehdä, niin poika tulee nolona mun luo ja sillain salavaivihkaa hakkaa mun jalkaa kantapäällään, ikään kuin se olis mun syy. sanon siitä kyllä hyvään ääneen ja sitten se alkaa kollottaa ja murjottaa ja jopa raivoamaan. siskolleen raivoaa ja rutistelee käsistä. kavereilleen ei raivoa, mitä kinaa välillä.
Eli selvästi kuitenkin erottaa mikä käytös on hyväksyttyä ja mikä ei? Eli osaa myös tarvittaessa hillitä itsensä ja kiukkunsa?
kyllä, mutta ei niele kyllä jos joku vieras hänelle sanoo, vaan syytää kiukun minuun.
opeta hänelle(/näytä mallia) muita tapoja käsitellä kiukkua kuin kiukun syytämistä muihin...tai tavaroiden heittelemiseen...
minä en heittele tavaroita, me ei miehen kanssa tapella kovaäänisesti ollenkaan. olen opettanut ja mallia en voi tämän enempää näyttää.