Mitä maksaa usb kaapeli nokian (2330 ) puhelimeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
En nyt tiedä millainen se on mutta jos on tavallinen mini usb niin on paljon. Mulla on joku nokian puhelin ja siihen kyllä menee tavallinen mini usb.

Mä en oikein noista ymmärrä.... Sen vaan tiedän että niitä on paljon eri kokoisia, ainakaan kavereiden piuhat ei käynyt kun pää oli erilainen.. Tohon tulee sellanen n. 5mm "palkki" puhelimen päätyyn...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Oletko varma, että siihen saa usb-piuhan laitettua?

No on tossa puhelimessa ainakin paikka sille...?

Hetkinen.. Nyt kun googlettelin, en löytänyt tohon sopivaa usb kaapelia..?:( Siis voiko olla että näihin uusiin puhelimiin ei sitä olekkaan..? Meillä myös Nokia 2600, eikä siihenkään ilmeisesti ole?

Eli toisin sanoen, en saa mitenkään esim. kuvia puhelimesta koneelle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Oletko varma, että siihen saa usb-piuhan laitettua?

No on tossa puhelimessa ainakin paikka sille...?

Hetkinen.. Nyt kun googlettelin, en löytänyt tohon sopivaa usb kaapelia..?:( Siis voiko olla että näihin uusiin puhelimiin ei sitä olekkaan..? Meillä myös Nokia 2600, eikä siihenkään ilmeisesti ole?

Eli toisin sanoen, en saa mitenkään esim. kuvia puhelimesta koneelle?

Vaikuttaa tosiaan siltä. Nokian tuotesivujen mukaan tuossa puhelimessa ei ole dataliitäntää, eikä ilmeisesti muistikorttipaikkaakaan. Ainoaksi vaihtoehdoksi näyttäisi jäävän kuvien siirtäminen bluetooth-yhteyden avulla.

Ellei tietsikassasi ole sitä, voit ostaa USB bluetooth -sovittimen muutamalla eurolla huutiksesta. Tosin se on hieman hankalampi ottaa käyttöön, kuin kaapeliyhteys.
 

Yhteistyössä