V
vieras
Vieras
Tietääkö kukaan...? Lähinnä kiinnostaa, onko 15e käytetystä paljon? (sisältäisi postikulut.. ) Olen siis itse ostamassa, en myymässä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:En nyt tiedä millainen se on mutta jos on tavallinen mini usb niin on paljon. Mulla on joku nokian puhelin ja siihen kyllä menee tavallinen mini usb.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/ViewProductMaximage-Popup?ProductSKU=HAMA39819
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Oletko varma, että siihen saa usb-piuhan laitettua?
Alkuperäinen kirjoittaja kvg.fi:http://www.polkumyynti.com/product_details.php?p=121
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Joo toi mini usb on gigantissa 12,90 uutena.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Oletko varma, että siihen saa usb-piuhan laitettua?
No on tossa puhelimessa ainakin paikka sille...?
Alkuperäinen kirjoittaja cv:Mikä siinä googlettamisessa mättää? kattois tuonki nyt vaan vaikka nokian sivuilta...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Oletko varma, että siihen saa usb-piuhan laitettua?
No on tossa puhelimessa ainakin paikka sille...?
Hetkinen.. Nyt kun googlettelin, en löytänyt tohon sopivaa usb kaapelia..?Siis voiko olla että näihin uusiin puhelimiin ei sitä olekkaan..? Meillä myös Nokia 2600, eikä siihenkään ilmeisesti ole?
Eli toisin sanoen, en saa mitenkään esim. kuvia puhelimesta koneelle?