Mitä maksaisitte Jonathanin vk-haalarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paljonko maksaisitte erittäin vähän käytetystä Jonathanin vk-haalarista 92cm? Ei siis baby-mallinen, vaan sellainen "vyötärö"-mallinen. Noin parin vuoden takaista mallistoa, mutta yhdellä siis käytetty, pepussa ja polvissa ei niin mitään käytönjälkiä, hihansuissa vähän jotain tummentumaa. Paljonko tälle voisi laittaa hintaa? Onko eroa paljon maksaisitte huutiksessa tai kirpparilla? Onko 20€ liikaa? Liian vähän?

Kyllä minä ainakin voisin ihan hyvin tuon 20€ maksaa!! Miksi ei jopa hiukan enemmänkin.. Mut jos huutiksessa myyt, niin tietysti p.kulut ostajalle siihen päälle niin varmaan maks.voisin 20-30€ maksaa +p.kulut :) Minäkään en tosin ole ihan varma paljonko maksaa tuo merkki uutena..?!

Uutena maksaa vk-haalari n. 60€. joten pari vuotta vanhasta ja käytetystä ei kauheasti saa. hinta kun tippuu melkein puolella kun viet kaupasta ulos tuotteen. ja vielä se että vanhempaa mallistoa niin hinta matalalle jos haluaa eroon :)

No mä en missään nimessä maksais kymppiä enempää, mut kympinkin maksasin vaan jos ois just oikee väri ja akuutti tarve.
Meillä menossa kirpparille tosi hyväkuntonen Jonathanin vk-puku ja aattelin et ois hyvä jos siitä sais 5€

Ostin alesta Jonathanin toppahaalarin pojalle ens talveks ja maksoin hurjat 35 €. Ite en maksais 20 € kirppiksellä haalarista, mutta siellä nyt näkee välillä ihan hirveessä kunnossa olevia romppeita tohon hintaan vaan siksi, että kyseessä on Reimatec tai Jonathan tai Lassie. Mutta on niitäkin, jotka ihan keposesti maksaa ton käytetystä.

Olen hiljattain myynyt huutiksessa kaksi tähtimalliston haalaria, isompia kokoja, 38-45 eurolla. Lähtöhinnaksi pistin muistaakseni 25 euroa. Olivat uudenveroisia molemmat.

[QUOTE="vieras";22974812]Paljonko maksaisitte erittäin vähän käytetystä Jonathanin vk-haalarista 92cm? Ei siis baby-mallinen, vaan sellainen "vyötärö"-mallinen. Noin parin vuoden takaista mallistoa, mutta yhdellä siis käytetty, pepussa ja polvissa ei niin mitään käytönjälkiä, hihansuissa vähän jotain tummentumaa. Paljonko tälle voisi laittaa hintaa? Onko eroa paljon maksaisitte huutiksessa tai kirpparilla? Onko 20€ liikaa? Liian vähän?[/QUOTE]

Tuskin saat 10 euroa enempää, mä en ainakaan maksais. Itse myin kirpparilla Ticketin välikausihaalarin, jossa ei näkynyt oikeestaan minkäänlaista käytönjälke 28eurolla.
Olis pitänyt laittaa huutonettiin ni olis saanut reippaasti enemmän.

Yhteistyössä