Mitä maksaisitte kirpputorivaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirppu"

Vieras
1. Lasten haalari
2. Toppa-/tuulipuvuntakki
3. Puserot/paidat
4. Housut
5. Muuta?

(Aikusten sekä lasten vaatteista kyse)

Ihan mielenkiinnosta sillä ei ole mitään hajua mitä ihmiset on valmiita maksamaan. Olisi kyse luonnollisesti hyväkuntoisista vaatteista eli ei reikiä tai kulumisen merkkejä missään muodossa (nukkaa, haalistumista).

Helpottaisi suunnattomasti hinnoittelussa sillä olen ihan aloittelija tässä hommassa.

Kiitos :))

[QUOTE="Kirppu";25648264]1. Lasten haalari
3. Puserot/paidat
4. Housut
5. Muuta?

Kiitos :))[/QUOTE]

Riippuu tosi paljon merkistä. Vedenpitävästä haalarista ja takista voisin maksaa 10-15 e, jos hyväkuntoinen. Ns markettivaatteista vöhemmän. Paidoista ja housuista kunnon ja merkin mukaan 1-10 e

[QUOTE="Kirppu";25648264]1. Lasten haalari
3. Puserot/paidat
4. Housut
5. Muuta?
[/QUOTE]
1. Riippuen haalarista, 25€ pitäisi riittää haalariin kuin haalariin..
2. Toppatakkeja olen ostanut koululaiselle 5€, toki voisin maksaa enemmänkin. Omasta north facen toppatakista maksoiin 25€ ja ei ollut todellakaan paha hinta..
3. Enimmäkseen kirppikseltä lähtee mukaan 1,50-3€ paitoja.
4. Housuissa sama juttu, parin euron kieppeillä käytetyistä maksan helpopsti. Ihan perus -sisävaatteista (colleget, legginsit) lähtee yleensä 1€ hinnalla mukaan.

Yleensä ostelen ihan alle eurosta muutamaan euroon, mutta esim yhdestä toppahaalarista maksoin 40€ ja yhdestä hupparista 15€. Riippuu ihan kuinka paljon haluan kyseisen vaatteen ja mikä sen hinta on uutena.

[QUOTE="Kirppu";25648264]1. Lasten haalari 10-20e
2. Toppa-/tuulipuvuntakki 10e
3. Puserot/paidat 7e
4. Housut 5e
5. Muut 3e [/QUOTE]

Riippuu merkistä, mutta tuon enempää en maksaisi kirpparilla, oli se merkki mikä tahansa.

[QUOTE="äiti";25648976]sisävaatteet eurolla kahdella. Vaatteet silitettyjä ja viikattuja[/QUOTE]

Herää kysymys, että etkö pese kirpputorilta ostettuja vaatteita vaikka ne puhtaita ovatkin? Minä pesen aina. Eikö ole silloin vähän turhaa tuo silittäminen? Toki kamalan ryyppyinen vaate nyt tarviikin oikomista, mutta näin yleensä ottaen.

[QUOTE="essi";25649405]Etkö osaa miettiä mitä itse vastaavista maksaisit?[/QUOTE]

Minä olisin itse valmis maksamaan hyväkuntoisesta enemmän, joku ei välttämättä ole joten halaun tietää suurinpiirtein mitä ihmiset on valmiita maksamaan ettei mene ylihinnoitteluksi. Ei ole kiva maksaa kirppispöytää ja tavarat ei sitten tee kauppansa sen takia kun mun mielestä hinnat ei olisi korkeita, mutta muiden mielesä on.

Eikö sitä saa apuaja enää kysyä?

Yhteistyössä