Mitä max kannattais maksaa tästä setistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Hakusessa olis tällänen setti, mietin vain mitenköhän korkeelle tuon hinta mahd.nousee. Huutoaika näyttää olevan aika pitkä.

Mitä itse max. maksaisitte tästä setistä? Itse kun en näistä oikein tajua mitään (ensimmäinen lapsi tulossa) Etten tyhmyyksissäni sitten maksa liikaa jos lähden huutamaan =)

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116934791

Kiitos

70-80 euroa maksavat nuo kaukalot ja noin 50 euroa matkikset käytettynä, eli mä maksaisin 130?.

Ei kun hetkinen...ei toi ollutkaan logico...juu en mä näitä hintoja maksais...en itseasiassa edes ostais, sillä tuo kaukalohan on jo vanha...vissiin jopa yli 5v tai ainakin lähelle sitä.

Mutta jos mua ei haittasi se kaukalon ikä, niin ehkä sitten maksaisin puolet tuosta mitä ensin ajattelin, eli noin 70?.

En ostaisi. Kaukaloa en ostaisi käytettynä PAITSI tutulta ihmiseltä. Nuo rattaat ovat kyllä parhaat päivänsä nähneet, jollet uusia osta, kiertele vaikka kirppiksiä niin voit löytää paremmat kuin nuo. Siellä oli korjauksia teipillä ja jarruissakin vikaa, joten kyllä jäisi ostamatta..

rattaat ovat kyllä aika loppuun käytetyt. kehtaisko noilla kaupoilla liikkua? mä en kyllä maksais koko setistä kuin 50-60e. Seuraa rauhassa ja katso paljollako myyvät huutiksessa erikseen noita kaukaloita. yleensä edullisemmin löydät kaupan ilmoitustaululta ja silloin voi yleensä itse noutaa läheltä.

Siis miksi ihmeessä toi tyyppi on pistänyt hakusanoiksi jotain, mitkä ei pätkääkään edes liity hänen huutoonsa? Että voi ärsyttää tommoset.

Ja joo, ite en ostaisi ollenkaan. Taitavat olla melkoisen vanhat. Rattaiden iällä ei tietty väliä, mutta vanhaa turvakaukaloa en kyllä ostais.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minulle ei kunto ole pääasia, kunhan olisi toimivat pelit. =) Niin eikä ulkonäkö niin tarkka.

Eikö se turvakaukalon kunto ole kuitenkin aika tärkeä asia?
Autobaby on vanha ja siinä on vain 3-pistevaljaat...jos näiden lisäksi se ei ole enää edes hyväkuntoinen, niin en ottaisi sitä vastaan edes ilmaiseksi.

minulle ei kunto ole pääasia, kunhan olisi toimivat pelit. =) Niin eikä ulkonäkö niin tarkka.

mutta toimiiko noi?!?

mulla on vanhat gracot samassa kunnossa, paitsi että jarrut ja lukot toimii hyvin. (ei mitään katkenneita osia) ja just mietin, että kehtaako niistä pyytää 10euroa. ei varmaan kukaan osta. jos tuollaiset rimpulat ostat, niin ei varmasti mene kauan kun hajoavat lopullisesti.

Kyllä minäkin pidän kierrätyksestä, mutta tosiaan älä maksa liikaa sit. Ikävä kerätä itsellekin romua, osta yhdet hyvät (ja kestävät) rattaat, niillä pärjäät pitkälle.

juu, meillä ei ole varaa ostaa uutta ja hienoo. Siksi vanhempia katselen, jos saisi suht. hyvän setin edukkaasti. Katselin vain että noista käytetyistä seteistäkin pyydetään tosi paljon... aivan liian paljon meille =(

40-50e maksaisin, ku ei ne kaupassakaan kauheita maksa jos ei tartte olla tietyn merkkistä.
Itse en pyytänyt parempikuntoisistakaan kovaa hintaa ku aikoinaan myin.

Myyjällä kyllä hintapyyntö siinä mieles ok ku ei oo hintavaraustakaan :) Jos pystyt noutaan niin ok hinta vois olla, mutta jos matkahuollon kautta joudut ottaan niin tulee turhan kalliiksi nousi hinta sitten tai ei.

juu, meillä ei ole varaa ostaa uutta ja hienoo. Siksi vanhempia katselen, jos saisi suht. hyvän setin edukkaasti. Katselin vain että noista käytetyistä seteistäkin pyydetään tosi paljon... aivan liian paljon meille =(

No mutta eikö matkarattaat ole kuitenkin vähän toisarvoiset, jos teillä on toisetkin rattaat vai olisivatko nuo ainoat rattaanne?

Ennemmin panostaisin turvauakaloon sitten vähän enemmän, eli jättäisin matkarattaat hankkimatta ja senkin rahan laittaisin turvakaukaloon.

Omasta mielestäni koko ilmoitus on jotenkin tosi vastenmielinen: ihan kamala määrä kuvia samasta kohtaa vaunuja, kauheasti täysin turhia ja ostajia harhaanjohtavia hakusanoja jne. Ja lisäksi tämä teksti "Lisäisin vielä, että tuotteet on käytettyjä ja kankaissa auringon haalistumia. Ei kuitenkaan meitä ole häirinneet, jotkut on vaan niin tarkkoja =)"

Yh, en ostaisi tuon ilmoituksen perusteella, mutta en myöskään sen takia, että vaunuissa on jo lähtäkohtaisesti kamalasti vikoja ja turvakaukalo ei ole enää turvallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh, mikä lista hakusanoja :D

"Hakusanoiksi: X-Lander Run Green, Baby Björn 1-2-3 sitteri, Graco aerosport plus, Britax Two-Way Elite, Emmaljunga scooter, QUINNY Speedi Sx, Bumbo, emmaljunga yhdistelmävaunut, Easywalker Duowalker Sky, meandi, vauvalle, vauvantarvikkeita, rattaat, matkarattaat, istuin, turvaistuin, graco, ihgut, parhaat, setti, Nimikyltti, Brio Zento, Graco Turvaistuin ja rattaat, Britax Two-Way Elite, HTS BeSafe Royal, i´coo, Peg Perego, Hoitolaukku, Emmaljunga Jungle, Stokke tripp trapp syöttötuoli, Eisbärchen lämpöpussi, kaksostenrattaat, juoksurattaat, Herqules, kantokoppa, emmaljunga city cross, jalkapeite, Phil & Teds, carena, emma, kantorinkka, äitiysvaatteet, äitiyspaita, paita, takki. housut, rintareppu, tuttipullo, rintapumppu"

:o :o :o :o :o :o

mua sitten vituttaa tollaset ku laitetaan noita hakusanoja, esim tuttipullo. no jos haluan hakea tuttipulloa niin ei kiinnosta rattaat turvaistuimella :kieh:
tai takki, paita,kaksostenrattaat jne niin löytyy tuo setti! hemmetti soikoon.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Omasta mielestäni koko ilmoitus on jotenkin tosi vastenmielinen: ihan kamala määrä kuvia samasta kohtaa vaunuja, kauheasti täysin turhia ja ostajia harhaanjohtavia hakusanoja jne. Ja lisäksi tämä teksti "Lisäisin vielä, että tuotteet on käytettyjä ja kankaissa auringon haalistumia. Ei kuitenkaan meitä ole häirinneet, jotkut on vaan niin tarkkoja =)"

Yh, en ostaisi tuon ilmoituksen perusteella, mutta en myöskään sen takia, että vaunuissa on jo lähtäkohtaisesti kamalasti vikoja ja turvakaukalo ei ole enää turvallinen.

Hmm. Miksi turvakaukalo ei olisi enään turvallinen????

Ota huomionn sekin että jos alunperin ostat kovin huonoa (kuten tossa jarruissa puuttuu puolia eikä etulukitus edes toimi) niin mahdollisesti joudut ostamaan paremmat.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Hmm. Miksi turvakaukalo ei olisi enään turvallinen????

On niin vanha. Suosituksena on että 5v maksimissaan moista käytetään ja tuo on kyllä jo sen ikäinen mitä suuremmalla todennäköisyydellä.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116985352

mä voisin ottaa tuollaiset. Gracon rattailla ei pääse mihinkään lumihangessa. noissa emmaljungan Groswayssa olis ilmakumipyörät, jotka on tosi hyvät.

Yhteistyössä