Mitä miehelle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joulu on taas joulu on taas! On taas se aika vuodesta jolloin saa miettiä että mitä hemmettiä sitä ostaa joululahjaksi. Tiedän etten ole yksin tässä tilanteessa, joten voitaisko vaikka listata hyviä ideoita?

Mielestäni keksin aina hyviä lahjaideoita, mutta tämä ukkorakas on haastava. Ainoat mitkä ovat tähän mennessä toiminut niin on vaatteet. En kuitenkaan jaksaisi joka joulu ostaa paitoja.

Nyt siis ideoita tulemaan että muutkin saa joulupukin konttiin vähän täytettä!

Joulu on taas joulu on taas! On taas se aika vuodesta jolloin saa miettiä että mitä hemmettiä sitä ostaa joululahjaksi. Tiedän etten ole yksin tässä tilanteessa, joten voitaisko vaikka listata hyviä ideoita?

Mielestäni keksin aina hyviä lahjaideoita, mutta tämä ukkorakas on haastava. Ainoat mitkä ovat tähän mennessä toiminut niin on vaatteet. En kuitenkaan jaksaisi joka joulu ostaa paitoja.

Nyt siis ideoita tulemaan että muutkin saa joulupukin konttiin vähän täytettä!

Osaatko hieroa hyvin? Mä oon joskus saanut vaimolta, joka on hieroja, joululahjaksi sellaisen special-hieronnan. Ainakin mä tykkäsin.

Itse en kyllä osaa hieroa, mitä nyt semmosta perus räpellystä salkkareita katsellessa. Ostin kyllä joskus syntymäpäivälahjaksi hieronnan ihan ammattilaiselle, tykkäsi silloin siitä kovasti. Vois olla yksi vaihtoehto :)

Yhteistyössä