Mitä mielestänne tarkoittaa "vapaassa parisuhteessa" eläminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan pohdiskelen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan pohdiskelen.

Vieras
Jos jollain on esim. Facebookissa jollain lukee parisuhde-tiedoissa, että hän elää vapaassa suhteessa, niin mitä se mielestänne tarkoittaa? Jos täällä jollain mahdollisesti on Facebook-tilillään merkitty parisuhteeksi vapaa suhde, niin mitä se teidän tapauksessanne tarkoittaa?

Olen käsittänyt vapaan suhteen niin, että ollaan henkisesti vain toisen, mutta fyysistä iloa voi jaella muillekin.

En tiennyt että fb:ssa voi laittaa noinkin. Vai voiko siellä laittaa nykyään mitä vaan siihen kohtaan?

Olen aina ajatellut tuon tarkoittavan sitä, että voi ainakin sekstailla myös muiden kanssa. Yhden tällaisen parin tiedän. Ja tiedän, että näin he ovat toimineet.

Meillä taas minä heitin miehelle, että kun meillä on avoin suhde = ollaan avoimia toisille ja jutellaan, niin eikös sinun pitäisi laitta statukseksi avoin suhde. (itse en kuulu facebookiin). Mies laitto sen sinne sitten huvikseen. Hänelle facebook ei ole mikään ilmoittamiskanava yhtään mistään oikeasta asiasta. Tuli jokunen kysely, mutta kaverit nauro sille ja tajus, että se on vitsi. Taisi se siellä pari vuotta olla. Eikä meillä siis ole sanan mukasesti avoin suhde, niinkuin se mielletään. Että ihan kaikkien facebook suhdetilaa ei kannata ottaa vakavasti. Riippuu ihan siitä, millanen se henkilö on. Kertooko se kaiken, naimisiin menon, lapsen syntymän jne. eli "oikeat asiat" siellä, vai onko vaan tyyppiä "ompa mukava olla lomalla" eikä kerro mitään oikeaa asiaa eli tyylillä "kaverit tietää muuta kautta, ei facebookin". Jos nyt ymmärtänette...

Jos omaa vähänkään moraalia ja rehellisyyttä, miten "vapaa suhde" voisi toimia? Sopii varmaan sellaiselle joka ei osaa erottaa väärää oikeasta missään muussakan asiassa.

Yhteistyössä