J
juoppoko
Vieras
Jos joka päivä ottaa vähintään yhden kaljan tai lonkeron "muuten vaan" illalla ja viikonloppuisin enemmän (vähintään 8)? Mies on yhtäkkiä ruvennut lisäämään tota alkoholinkäyttöään. Joka ilta se avaa kaljan. "Mitä sitte jos otan yhen?". Nyt se oli ostanut jotain vahvempaa kaljaa jostain korin verran (24) kuten monesti aiemminkin, juo sit niitä pitkin iltoja. Viime viikon torstaina osti sen ja nyt aattelin että voisinpa ottaa pitkästä aikaa saunakaljan, niin tää oli juonut ne kaikki?! Kysyin asiasta niin tää vaan että "no oon täysikänen, mitä se ketään haittaa jos oon juonu ne? Mitä se sua haittaa, ethän sä oo niitä juonu etkä ostanu? Kai se nyt on ihan normaalia että kesällä tekee mieli ottaa vähän kaljaa ku on kauhee jano? Mieti kuinka paljon jotkut muut juo kun ne voi juoda korin päivässä, eihän tää oo mitään"... yms.
Oonko oikeassa jos mua ottaa tuo päähän vai oonko vaan nipo jolle on jäänyt jotain hampaankoloon alkoholistivanhempien aiheuttamista lapsuuden muistoista..?
Oonko oikeassa jos mua ottaa tuo päähän vai oonko vaan nipo jolle on jäänyt jotain hampaankoloon alkoholistivanhempien aiheuttamista lapsuuden muistoista..?