Mitä mieltä Hertta-nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimiongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimiongelma

Vieras
Mitä mieltä olette nimestä Hertta? Tuoko jotain negatiivisia mielleyhtymiä tms? Harkitsemme Herttaa tyttäremme nimeksi, muina vaihtoehtoina Venla ja Viola, Venlakin on vaan kovin yleinen nykyään... Toiseksi nimeksi olemme ajatelleet Oliviaa.

Meillä on Hertta vauvan työnimenä :D Minusta se on nätti nimi, mutta ei me tästä omasta Herttaa tehä kun on tähän asti kerta sitä nimeä käytetty. Tai ei kyllä oo tietoa onko tää tyttökään :D Mutta siis minusta noista vaihtoehdoista on paras Hertta, ei ainakaan vielä ole joka toisella nimenä niinkun Venla.

Mä en tunne yhtään ihmis herttaa, Mutta kaksi koiraa ja yhden kissan. Mun mielessäni menee siis heti eläimennimeksi, vaikka ihan mukavahan se olisi varmaan ihmiselläkin. En vaan ikinä ole ajatellut sitä ihmisen nimenä, juuri noiden kaikkien karvaisten herttojen takia.

Mun mielestä kaunis, vanha nimi:) Mun mielestä sopii oikein hyvin kaikenikäisille tytöille vauvasta mummoon:) Olimmyös mun suosikki, mutta meillä odotellaan poikaa, joten ehkä sitten seuraavalle:)