mitä mieltä ikäerosta?tai suhteesta ylipäätänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen 19vuotias pikkukaupungin nuori.
tutustuin itseäni 10vuotta vanhempaan mieheen,olemme tapailleet jonkin aikaa.mies tulee aina käymään täällä,emme koskaan mene helsinkiin jossa hän siis asuu.

nyt kuulinkin että hän onkin 2kk sitten eornnut,1 lapsen isä joka on jättänyt entiselle avovaimolleen noin 10 000e velat koska tämä jätti hänet.
velat siis koostuu autosta (jolla mies ajaa/auto hänen hallussaan) ,kulutusluotoista,velat kuulema yhteisiin uttuihin hankittuja mutta entisen avovaimon nimillä.
Hän ei hoida raha asioitaan,ei ole maksanut elatusmaksuja.
kehuskelee autollaan ja "rahoillaan"..hänellä ei ole luottotietoja.

jatkaisitko suhdetta?voiko häneen luottaa?

Älä missään nimessä jatka suhdetta tuollaisen kanssa. Vaikka voisitkin häneen ihmisenä luottaa, niin yhteiselämä rahaongelmaisen kanssa on todella rankkaa!

Miten hän puhuu lapsestaan ja näkeekö häntä jne.? Läpipaskoille miehille on yksi ja sama mitä lapsi tekee, missä on jne. Mun ex oli luottotiedoton sika, mutta se sentään piti lastaan maailman tärkeimpänä ihmisenä ja huomasin siitä, että jotain toivoa on. No, mun kanssa ei kunnollistunut eikä seuraavankaan... vasta sitä seuraavan aikaan kasvoi aikuiseksi ja alkoi ottaa vastuuta ja tajusi jostain jotain.

Ei minunkaan mielestä kuulosta hyvältä. Ensinnäkin miehellä on raha-asiat päin persettä, hän vaikuttaa holtittomalta ja jotenkin keskenkasvuiselta. Toisekseen sillä on lapsi. Mä oon tuossa lapsiasiassa niin ehdoton, että se jo pelkästään riittäisi mulla eron syyksi (olen jo kerran lupaavalta vaikuttaneen miehen lempannutkin, kun paljastui, että sillä on pieni lapsi).

Yhden tuollaisen kanssa eläneenä voin sanoa, että tuskinpa siitä muuttuu. En luottaisi kyllä. Mun ex tosin otti itselleen ottamansa velat. Mutta eipä ole niitä hoitanut tai elatuksia maksellut.

Ikä ei haittaa ja luottotiedot voi menettää vaikkei olisi holtitonkaan...Mutta jos salasi isyytensä, ei halua sua Helsinkiin, kostaa ex-vaimolleen kaunojaan...ei hyvältä kuulosta!! Onkohan sillä rakastajatarkin Hesassa, ehkä.

Yhteistyössä